کد خبر: ۱۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
در جلسه مدیریت شعب استان ایلام با نمایندگان بنياد برکت مطرح شد، در سال جاري در راستاي حمايت از اشتغال و توانمندسازي اقشار کم درآمد با همکاري بنياد برکت ۲۵ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه اشتغال زايي به روستائيان كشور پرداخت خواهد شد كه سهم استان ايلام سهم قابل قبولي خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، در راستای رسالت های اجتماعي بانک مهر ايران در زمينه ي اشتغال زايي حسب سياست هاي کلي نظام و همچنين در راستاي رسالت ذاتي بانک در توانمندسازي اقشار كم درآمد جلسه اي بين مديريت شعب استان ايلام و بنياد بركت در جهت برنامه ريزي و بررسي نحوه ارتقا همكاري در سال ۱۳۹۹ با حضور نائيني مدير شعب استان ايلام، آرشي كارشناس طرح هاي اشتغال اجتماع محور بنياد بركت از تهران، پورنعمت و باباخاني مسئولان تسهيل گران بنياد بركت در استان ايلام برگزار شد .
نائینی نتایج حاصل از همکاری بين بانک و بنياد برکت در استان ايلام و در سال ۹۸ را ، پرداخت ۴۴۷۴ فقره تسهيلات به مبلغ تقريبي ۷۵۳ ميليارد ريال و مبلغ ۸۳ ميليارد ريال از ابتداي سال ۹۹ اعلام کرد كه منجر به اشتغال زايي و توانمند سازي چشمگير روستائيان مناطق محروم گرديده است . وي اين همكاري را كه منجر به توانمندسازي و اشتغال روستائيان در مناطق محروم گرديده را افتخاري بزرگ براي بانك قرض الحسنه مهر ايران دانست و اعلام كرد اين مديريت همكاري سازنده با بنياد بركت را در سال جاري و در جهت تحقق رسالت هاي اجتماعي بانك با قدرت ادامه خواهد داد.
وی همچنین افزود: در سال جاری در راستای حمايت از اشتغال و توانمندسازي اقشار کم درآمد با همکاري بنياد برکت ۲۵ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه اشتغال زايي به روستائيان کشور پرداخت خواهد شد كه سهم استان ايلام سهم قابل قبولي خواهد بود.
نمایندگان بنیاد برکت حاضر در جلسه از همکاری گسترده بانک ، تعامل سازنده و تلاش بی وقفه کاركنان شعب در تشكيل و پرداخت به موقع و سريع پرونده هاي تسهيلاتي معرفي شدگان بنياد بركت قدرداني كردند و تداوم و افزايش سطح تعامل در سال جاري را خواستار شدند كه مورد استقبال حاضران در جلسه واقع گرديد.

نام:
ایمیل:
* نظر: