کد خبر: ۱۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
نام 15 زن در میان 254 نفری که برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران داوطلب شده‌اند، دیده می‌شود. هر کدام از این زنان در یکی از فهرست‌های ارائه شده از سوی شش ائتلاف اصلی حاضر در این انتخابات حضور دارند؛ نام یکی از زنان داوطلب ورود به اتاق تهران نیز در دو فهرست جداگانه قرار گرفته است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، در میان شش ائتلاف اصلی، «خواستاران تحول» بیشترین و «شورای همبستگی تشکل‌های اقتصادی» کمترین نامزد زن را معرفی کرده‌اند. در بخش‌های مختلف اقتصادی، بخش «بازرگانی» بیشترین نامزدهای زن را به خود اختصاص داده است.

در فهرست 40 نفره ائتلاف خواستاران تحول، نام پنج نامزد زن دیده می‌شود که سه نفرشان در بخش بازرگانی، یک نفر در بخش صنعت و یک نفر دیگر در بخش کشاورزی حضور دارند.

یکی از زنان فعال در بخش معدن تنها زنی است که در فهرست شورای همبستگی تشکل‌های اقتصادی حضور دارد؛ این شورا ترکیبی از افراد سرشناس حاضر در ائتلاف‌های دیگر را در فهرست مورد حمایت خود قرار داده است اما تنها نام یکی از زنان شناخته شده در این فهرست، دیده می‌شود. همچنین نام این زن در میان 40 نامزدی که در فهرست «ائتلاف برای فردا» حضور دارند قرار دارد. در این فهرست یک کاندید زن دیگر نیز به عنوان یکی از نامزدهای بخش بازرگانی معرفی شده است.

«ائتلاف بزرگ» سه زن را در فهرست نهایی خود قرار داده است که دو نفرشان در بخش بازرگانی و یک نفر در بخش کشاورزی حضور دارد.

سه نامزد زن نیز به عنوان نامزدهای بخش بازرگانی، صنعت و کشاورزی در فهرست 38 نفره «کانون کارآفرینان توسعه‌گرا» دیده می‌شوند.

همچنین «پیشگامان وفاق» در فهرست 21 نفره خود نام دو زن را در بخش بازرگانی قرار داده است.

«ائتلاف‌ کار، تولید و تعاون»، «ائتلاف فراگیر ایران آباد» و «ائتلاف روزگار نو»، سه گروهی هستند که به ترتیب از 14، پنج و هشت نامزد حمایت کرده‌اند ولی نام هیچ زنی در فهرست آنها دیده نمی‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار