کد خبر: ۱۱۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه امکانات و تجهیزات بهداشتی، پزشکی و مراکز درمانی استان مطلوب است، گفت:برای مقابله با کرونا ۲۰ هزار خانواده تاکنون بسته اقلام بهداشتی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر پنج‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ضمن بیان اینکه خوشبختانه تعداد بیماران مبتلابه کرونا از رقم ۵۲۰ نفر فراتر نرفته است، ابراز داشت: هم‌اکنون تنها ۴۰ نفر برای ابتلاء به ویروس کرونا در استان سمنان بستری هستند.

وی بابیان اینکه به لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی مراکز بهداشتی و درمانی استان در شرایط مطلوبی قرار دارند، افزود: حتی در زمان اوج و پیک کرونا نیز در سطح استان نه تنها با هیچ مشکل جدی در این زمینه مواجه نشدیم بلکه در حال حاضر نیز با تغییر خط تولید برخی کارخانجات و تولید اقلام مختلف پزشکی و بهداشتی به استان‌های دیگر نیز خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه از لحظه شیوع بیماری ویروسی کرونا همه تدابیر لازم حتی در زمان انتخابات برای مهار آن به کار گرفته شد، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مجموعه مدیریتی استان بسیار خوب و زود بر این ویروس مسلط شدیم.

آشناگر بابیان اینکه شاهرود و میامی در وضعیت سفید قرار دارد، تصریح کرد: به‌زودی بر تعداد شهرستان‌های استان با وضعیت سفید افزوده می‌شود که می‌بایست از همراهی و همکاری مردم و کادر درمان استان سمنان صمیمانه قدردانی کرد

وی بابیان اینکه ۲۰ هزار خانوار در استان سمنان بسته‌های اقلام بهداشتی دریافت کردند، افزود: تلاش دانشگاهیان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش در این حوزه شایان تقدیر است که این همکاری توانست کار ماندگار را برای استان سمنان رقم بزند.

استاندار سمنان بابیان اینکه این استان رتبه بیست و نهم کشور در بحث تورم و گرانی است، اضافه کرد: بر اساس آمارها و اسناد موجود در مقوله اشتغال نیز استان سمنان همواره جز استان‌های بالای جدول کشور قرار دارد که باید گفت فعال‌سازی بازار سرمایه و بورس بمنظور جبران برخی مشکلات توسط دولت اقدام خوبی بود که امیدواریم در ادامه این مسیر شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار