کد خبر: ۱۱۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
استاندار زنجان:
زنجان-استاندار زنجان، به افزایش سطح دسترسی عادلانه مردم استان زنجان به خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت: باید دانشگاه علوم پزشکی استان برای تحقق این امر مهم برنامه ریزی کند.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر به افزایش سطح دسترسی عادلانه مردم استان زنجان به خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت: باید دانشگاه علوم پزشکی استان برای تحقق این امر مهم برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی براتمام طرح‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در استان تاکید کرد گفت: اتمام این طرح‌ها باعث ارتقای ارائه خدمات درمانی به بیماران می‌شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه کرونا تمام نشده است، اظهار کرد: کرونا همچنان در جامعه و جود دارد و تنها در صورتی این بیماری از بین می‌رود که مردم پروتکل‌های بهداشتی وفاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حقیقی گفت: حوزه اجتماعی در استان زنجان نسبت به ارائه برنامه در حوزه بهداشت و درمان مبادرت کند و دست دانشگاه علوم پزشکی را بگیرد تا بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود.

وی ابراز کرد: حوزه اجتماعی بسیار نقش موثری در کاهش تبعات بیماری کرونا دارد و می‌تواند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کرونا برنامه خوب و مدونی را ارائه بدهد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا مردم را دچار استرس و افسردگی کرده است، افزود: برنامه‌های حوزه اجتماعی ارائه شده باید امید آفرینی و شادی مردم را به دنبال داشته باشد و برای اجرایی شدن این برنامه‌ها باید رسانه‌ها همکاری کنند.

حقیقی تاکید کرد: از مردم در خوسات می‌شود برای قطع زنجیره بیماری کرونا الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر استان به وضعیت سفید برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار