کد خبر: ۱۱۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مسوولان استان خوزستان توقع بیشتری در همکاری جهت اطفای حریق خائیز را داریم.

سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حضور نیروهای مردمی و دستگاه‌های مختلف برای اطفای حریق در منطقه حفاظت شده خائیز اظهار کرد: با همه توان در حال اقدام برای خاموش کردن آتش هستیم و هم اکنون دو بالگرد آبپاش در حال عملیات هستند.

وی با بیان اینکه بالگرد شرکت نفت و گاز گچساران نیز در حال عملیات انتقال نیروها به منطقه حفاظت شده خائیز است گفت: نیاز به بالگرد در مقیاس بزرگتر داریم و این بالگرد هر چند تاکنون کاربرد خوبی داشته و از مسوولان نفت به دلیل همکاری همه جانبه قدردانی می‌کنیم اما باید چاره‌ای اندیشه شود و بالگرد بزرگتری در اختیار قرار گیرد.

این مسوول با اشاره به این که شب گذشته توانستیم در جبهه استان کهگیلویه و بویراحمد آتش را خاموش کنیم افزود: اما از سمت استان خوزستان و شهرستان بهبهان آتش‌سوزی دوباره آغاز شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان خوزستان باید آتش سوزی را جدی‌تر بگیرند چرا که استانی بزرگتر با امکانات بسیار زیاد هستند.

هاشمی گفت: مسولان استان خوزستان بیشتر همکاری کنند چرا که خائیز متعلق به این 2 استان و همه ایران بوده و حیف است که با کم کاری و اهمال ما در آتش بسوزد.

انتهای پیام/82009

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار