کد خبر: ۱۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
در گفت و گو با مهر مطرح شد؛
شیراز- فعال سیاسی اصولگرای استان فارس گفت: طی چهار سال مجلس دهم نمایندگان اصلاح طلب استان و کشور هیچ رغبتی برای هم‌فکری با طیف مقابل نداشتند.

محمدرضا مشفقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایندگان اصلاح طلبی که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان عامه مردم بودند، هیچ رغبتی برای برقراری ارتباط و همفکری با طیف مقابل سیاسی خود نداشتند و تنها اصولگرایان در راستای حل مشکلات مردم با نمایندگان و حلقه‌های اصلی اصلاح‌طلبان در کشور جلساتی را برگزار می‌کردند.

وی در خصوص ویژگی مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس یازدهم یکی از بهترین مجالس در طول تمامی مجالس گذشته است و یکی از بهترین ویژگی‌هایی که این مجلس را نسبت به مجالس قبل متمایز کرده این است که اکثریت آنان را جوانان تشکیل می‌دهند.

این فعال اصولگرای استان فارس ادامه داد: نزدیک به ۲۰۳ نفر از نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم حضور دارند، عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی هستند و اکثریت آنان را جوانان تشکیل می‌دهند که این افراد می‌توانند بازوی مستحکمی در راستای پیاده‌سازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سیاست گذاری‌های کشور باشند.

او در خصوص انتخابات ریاست مجلس نیز یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین انتخاباتی که باعث بازگشت مجلس به جایگاه اصلی خود که رأس امور بودن است انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی است که انتخاب محمدباقر قالیباف بهترین انتخاب ممکن و موجود در کشور بود.

مشفقیان ادامه داد: توجه به منویات مقام معظم رهبری، خوش بین بودن فعالان و نخبگان سیاسی کشور از جمله ویژگی‌هایی است که محمد باقر قالیباف را نسبت به سایر افرادی که کاندیدای حضور در رأس مجلس بودند متمایز می‌کرد.

وی در خصوص چالش‌های مجلس یازدهم نیز تصریح کرد: اصلی ترین موضوع تحقق منویات مقام معظم رهبری و چالشی که مجلس با آن مواجه بوده است تحقق اقتصاد مقاومتی در دو شاخصه فنی و مالی و بانکی است که در این مسیر بایستی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در کشور وجود دارد نسبت به توسعه جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدام شود.

آرمان گرایی از مسیر اصلاح طلبان نمی‌گذرد

این فعال سیاسی در خصوص هم فکری اصولگرایان با طیف سیاسی رقیب نیز گفت: نیروهای جوان انقلابی که وارد مجلس شده‌ام آرمانگرا هستند و تحقق آرمان‌ها از مسیر اصلاح طلب‌ها عبور نمی‌کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: قرآن کریم در آیاتی به جامعه اسلامی متذکر می‌شود که به کسانی که به شما ظلم کرده‌اند اعتماد نکنید.

مشفقیان افزود: از این رو نیروهای جوان انقلابی که به دنبال آرمان خواهی و عدالت اجتماعی در راستای تحقق اهداف والای جمهور اسلامی ایران هستند نمی‌توانند با حلقه‌های مرکزی اصلاح طلبان ارتباط مناسبی داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار