کد خبر: ۱۱۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که این روزها انتقادات از مهدی تاج برای عقد قرارداد سنگین با مارک ویلموتس به دلیل لو رفتن مبلغ این قرارداد به بالاترین حد خود رسیده است بالاخره تاج به حرف آمد و در گفت و گو با بخش خبری  صدا و سیما مدعی شد که ویلموتس را وزیر ورزش به او معرفی کرده است. رییس سابق فدراسیون البته مبلغ قرارداد سنگین ویلموتس را تایید کرد و در این بخش خبری توضیحی از او در مورد چرایی این قرارداد خواسته نشد. گزارشی که بیشتر شبیه به تطهیر رییس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص این قرارداد جنجالی بود.

تاج در خصوص اینکه سرمربی بلژیکی را چه کسی به او معرفی کرده گفت :« آقای وزیر نامه ای خطاب به ما نوشت که در آن ویلموتس و دو مربی دیگر را به ما معرفی کرده بودند. ویلموتس، رنارد و لوپتگی سه گزینه ای بودند که به ما معرفی شدند.

تاج در خصوص اینکه چه کسی این سه گزینه را به وزیر ورزش معرفی کرده بود گفت: « مرکز فرهنگی ایران و هلند این سه مربی را به وزیر معرفی کرده بودند و گفته بودند که این سه گزینه بهترین هستند! وزیر هم در نامه ای به ما نوشته بود که آقای تاج جهت برهره برداری لازم!»

تاج درواقع با این اظهار نظر مسئولیت یکی از ناکارآمدترین سرمربیان تاریخ فوتبال ایران را به گردن وزیر انداخت. ماجرایی که البته تا زمان داشتن مسئولیت ریاست فدراسیون مطرح نشده بود.

با این همه سوال اصلی اینجاست که مرکز فرهنگی ایران و هلند کجای این معادله میتوانند جا داشته باشند و اساسا انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چه ارتباطی با چنین مرکزی میتواند داشته باشد.

به هر حال پشت پرده چنین قرارداد سنگینی و بی ثمری نیاز به بررسی بیشتر خواهد داشت. شاید در آینده حقایق بیشتری از این قرارداد فاجعه بار و افراد پشت پرده آن نمایان شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار