کد خبر: ۱۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری نور در نخستین هفته خردادماه سال 99 از مدیریت شعب و تعدادی از شعب استان خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، حشمت اله نظری رئیس هیئت سرپرستی این موسسه به ‌اتفاق هیئت همراه طی این سفر، از مدیریت شعب استان خراسان رضوی، شعب احمدآباد، پیروزی، امام رضا، فلسطین، قاسم‌آباد، معلم و امام خمینی در شهر مشهد و همچنین شعبه فریمان بازدید به عمل آوردند.
بر اساس این گزارش ایشان با قدردانی از تلاش همکاران در راستای تحقق اهداف، به‌منظور پیشرفت و توسعه فعالیت‌های موسسه در جریان روند اجرای امور، آمار عملکردی و همچنین وضعیت همکاران قرار گرفتند.
همچنین ایشان با اشاره به این موضوع که همکاران مستقر در شعب از جایگاه ویژه و حساس برخوردار هستند، به‌منظور ارتقاء کمی و کیفی شعب، رهنمودهای لازم را ارائه دادند.
این گزارش می‌افزاید، ایشان در ادامه این سفر، طی جلسه‌ای با حضور روسای شعب و همکاران مستقر در سرپرستی استان خراسان رضوی، ضمن اشاره به پتانسیل بالای این استان به‌عنوان پنجمین استان پهناور کشور و همچنین توریستی بودن این منطقه ، خواستار تلاش مضاعف همکاران در راستای حرکت در مسیر استراتژی‌های سازمانی، با اولویت قرار دادن موضوع افزایش منابع و «تعادل درآمدها و هزینه‌ها» برای تبدیل شدن به یکی از بانک‌های خوشنام کشور شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: