کد خبر: ۱۱۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛
شازند- رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امروز یکی از محورهای شعار اقتصاد مقاومتی یعنی جلوگیری از خام فروشی مشتقات نفتی، افزایش ارزش افزوده و استقلال اقتصادی به منصه ظهور رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شانه‌ساز روز یکشنبه با حضور در مراسم افتتاح نخستین شهرک مواد مؤثر دارویی (خط تولید آستامینوفن) در ناحیه صنعتی شهید بابایی بخش بازنه شهر شهباز شهرستان شازند، اظهار کرد: استان مرکزی زادگاه بزرگ مردی است که تاریخ را در عصر حاضر متحول کرد و شعار ما می‌توانیم را آموزش داد.

وی ادامه داد: امروز با وجود بیماری کرونا، با افتتاح این خط تولید در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام‌های عملی را مشاهده می‌کنیم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کشور ایران از نفت و مشتقات نفتی برخوردار است و یکی از محورهای شعار اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری فاصله‌گیری از خام‌فروشی و افزایش ارزش افزوده است.

شانه‌ساز تاکید کرد: امروز جلوگیری از خام‌فروشی مشتقات نفتی و افزایش ارزش افزوده را شاهد هستیم.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا هماهنگی، مدیریت منسجم، چابکی و چالاک در مسئولان کشور به‌وجود آمد به‌طوری که در استان مرکزی این مهم را بین مسئولان استان و مردم شاهد هستیم.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور اظهار کرد: در ۴۵ روز از کشوری وابسته در تهیه اقلام ضدعفونی کننده، لباس و کیت با همکاری وزارت‌خانه‌های صمت و بهداشت امروز به کشور تولیدکننده تبدیل شده‌ایم.

به گفته این مسئول، امروز از کشور صادرکننده نفت خام و محصولات پتروشیمی که نوعی سرمایه‌گذاری است، با دانش جوانان به کشوری تبدیل خواهیم شد که محصولاتی تولید می‌کنیم تا دنیا را به ما وابسته سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار