کد خبر: ۱۱۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: توزیع بسته‌های حمایتی بنا بر فرمان مقام معظم رهبری کار بزرگ و بسیار ارزشمندی بود که مردم به صورت خودجوش در این زمینه تلاش کردند که این ایثارگری نشات گرفته از سال‌های دفاع مقدس است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با قدردانی از کادر بهداشت و درمان که به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی بوده و از جان‌گذشتگی می‌کنند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نشان داد مردم علیرغم اینکه نسبت به رانت‌خواری‌ و فساد معترض هستند اما حتی با یک چرخ خیاطی پای کار هستند.
وی بیان کرد: خیرین در راستای مقابله با این ویروس منحوس تلاش گسترده‌ای داشتند که یادآور 8 سال دفاع مقدس بوده و مردم برای سلامت هموطنان مشارکت و همراهی جدی داشتند.

 

 مردم تحت هر شرایطی پای انقلاب هستند

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام جهادی مردم یک پیام برای مسوولین دارد که مردم تحت هر شرایطی پای انقلاب و ارزش‌ها در خط مقدم هستند.
آصفری افزود: مسئولان باید نسبت به حقوق های نجومی، سوءاستفاده از بیت‌المال و رفع مشکلات مردمی اهتمام جدی داشته و در راستای رفع این مسائل تلاش کنند.
وی عنوان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی بنا بر فرمان مقام معظم رهبری کار بزرگی بود که مردم به صورت خودجوش در این زمینه تلاش کردند که این ایثارگری نشات گرفته از سال‌های دفاع مقدس است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی به قرارگاه جهادی تبدیل شده و بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد در حالی که موسسات، کارخانه‌ها، بخش‌های خصوصی و دولتی نیز در این راستا مشارکت جدی داشتند.

 شیوع کرونا نشان داد در زمینه تجهیزات بیمارستانی کمبود جدی داریم

 

آصفری با اشاره به کمبود تجهیزات بیمارستانی در سطح استان عنوان کرد: شیوع کرونا نشان داد در زمینه تجهیزات بیمارستانی کمبود جدی داریم، بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی ولیعصر ۴ سال به صورت نیمه تمام باقی مانده که امیدواریم هر چه زودتر تکمیل شود.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت به منظور تکمیل بیمارستان ولیعصر مبلغ ۴۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده اما این اعتبار کافی نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک میلیارد دلار با مجوز مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا اختصاص داده شده که مسئولان برای جذب اعتبارات مورد نیاز استان باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

آصفری گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) کمیجان و بیمارستان خنداب باید مجهز شوند در حالی برای تکمیل بیمارستان ولیعصر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار