کد خبر: ۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
مجری ویژه و قائم مقام وزیر گفت: به پایان رساندن بخش عمده مسکن مهر مهم‌ترین برنامه دولت در وزارت راه و شهرسازی است که بر اساس آن بیش از 90 درصد این پروژه تا پایان سال 94 اتمام و تحویل داده خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، در منطقه چهارمحال و بختیاری، احمد اصغری مهرآبادی سه شنبه، 19 اسفند در مراسم افتتاح 1098 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: امروز بهره‌برداری از سه میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور همزمان با افتتاح 1098 واحد در چهارمحال و بختیاری کلید خورد.
 
وی افزود: از این تعداد یک میلیون و 420 هزار واحد تحویل داده شده است و دیگر واحدها نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
 
به گفته وی، تاکنون یک میلیون و 730 هزار واحد اتمام و قابل واگذاری و 570 هزار واحد نیز باقی مانده است که 300 هزار واحد از آن در حال نازک کاری است و تا پایان شهریور 94 با همکاری و کمک دولت افتتاح خواهد شد.
 
مهرآبادی گفت: به پایان رساندن بخش عمده مسکن مهر مهم‌ترین برنامه دولت در وزارت راه و شهرسازی است که بر اساس آن بیش از 90 درصد این پروژه تا پایان سال 94 اتمام و تحویل داده خواهد شد.
 
مهرآبادی با اشاره به مشکلات مردم در مسکن‌های مهر افزود: دولت موظف است در این پروژه خدمات آب، برق، گاز و غیره را ارائه دهد و در این زمینه نباید از مردم هیچ هزینه‌ای دریافت شود.
 
وی همچنین افزایش سقف اعتبارات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و همچنین بازپرداخت از 15 سال به 20 سال را از جمله کمک‌های دولت برای کمک به مردم در بحث پروژه مسکن مهر برشمرد.
 
مهرآبادی کمبود اعتبارات دستگاه‎های خدمات رسان به مسکن مهر را یادآور شد و بر لزوم اختصاص اعتبار مورد نیاز برای ارائه خدمات زیربنایی به دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.
 
وی تلاش وزارت نیرو در افتتاح مسکن مهر را نیز قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: این وزارت خانه با وجود داشتن 600 میلیارد تومان بدهکاری، 10 هزار میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه فاضلاب برای پروژه‌های مسکن مهر اختصاص داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار