کد خبر: ۱۱۸۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
ثبت درخواست فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت در کلیه شعب موسسه اعتباری ملل انجام می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، ثبت درخواست فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت در کلیه شعب موسسه اعتباری ملل انجام می گردد.
در راستای تسهیل، اجرا و پیشبرد سیاستهای کلان کشور در خصوص سهام عدالت، موسسه اعتباری ملل نسبت به دریافت “درخواست فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت” اقدام نماید.
این گزارش می افزاید، آن دسته از دارندگان سهام عدالت که با ورود به سایت معرفی شده توسط سازمان خصوصی، مدیریت سهام خود را به صورت (مدیریت مستقیم) انتخاب نمودند می توانند با مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل درخواست فروش سهام عدالت خود را ثبت نمایند.
گفتنی است شعب موسسه اعتباری ملل، به نیابت از کارگزاری ملل، درخواست فروش سهام عدالت مشتریان محترم را ثبت می کند.
شایان ذکر است بر اساس اعلام ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولان سهام عدالت تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ خرداد ماه تمدید شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
2
اقاچراسودفروش سی درصدرابانک ملل واریزنمیکنه
حمید احرار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
چرا درواریز وجوه فروش سهام عدالت باتاخیرزیادی مواجه شده وکاش سامانه ای جهت پیگیری علت ومشکلات عدم واریز وجه به حساب سهامداران طراحی میکردند عالی بود بنده الان بیست روز است که درخواست فروش انجام دادم هیچ خبری از پول نیست به سامانه مذکورقسمت وضعیت وارد میشوم نوشته ارسال شده به منوی مبالغ حاصل از فروش وارد میشوم سفید است
نام:
ایمیل:
* نظر: