کد خبر: ۱۱۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛
مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۰ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



سلام لطفاً یه گزارش تهیه کنید در مورد این سهام عدالت، از همون اول گفتن برای فروش روش مستقیم انتخاب کنید ماهم انتخاب کردیم چون فکر می‌کردیم کل سهام رو می توانیم بفروشیم ،بعدش گفتن فقط ۳۰درصد م توانید بفروشید، و ما رو پشیمان کردن از فروش سهام ، حالا یه گزینه برگشت به قبل بزارند تا غیرمستقیم رو دوباره انتخاب کنیم ، میلیون‌ها نفر با همین مشکل برخورد کردن و پشیمان شدن چون به ۳۰درصد فروش نمی شود کاری انجام داد!


 

سلام و احترام. لطفاً پیگیری کنید که چرا به‌جای کد پیگیری اسامی برنده‌شدگان در سایت‌های ایران‌خودرو و سایپا قرار نمی‌گیرد. با کد پیگیری شفافیتی در این مورد وجود ندارد و خیلی مشکوک هست. همه ثبت نام کنندگان هم راضی هستند به اینکه در صورت برنده شدن اسمشان منتشر شود.


 

سلام خسته نباشی احتراماً به اطلاع می‌رساند که جاده تجریان بانخشک توابع بخش چوارکه دردست اجرا وخاکبرداری و شن‌ریزی برای آسفالت آماده می‌شود با توجه باآنکه هنوز پیمانکار دران مشغول کارهست وآن را غلتک کوبی می‌کند بدون آب باشی وشن آن توسط ماشین‌هایی که در حال تردد هستند جمع شده و ماشین با سختی از پیچ‌ها حرکت می‌کند. از مقام‌های نظارتی ومسولین محترم راه‌سازی و نظارت راه ها تقاضامندیم که توجه بیشتری به آن داشته باشند تا بعد از سال‌ها ‌مردم این روستاها در انتظار این جاده که آسفالت بشه بوده اند حداقل مدتی دوام داشته باشد از استاندار محترم و زحمتکش تقاضامندیم که توجه بیشتری در این مورد داشته باشد و نظارت در این موارد ورود بکند با تشکراز طرف روستاهای توابع از زحمات همه دلسوزان و خادمان مردم خدا قوت میگوییم وتشکر فراوان داریم.



لطفاً در مورد استخدام معلمان مدارس غیرانتفاعی که این‌همه زحمت می‌کشند و گمنام‌اند بیشترشان با حقوق ۲۰۰ یا ۳۰۰ نهایت کمتر از یک‌میلیون بدون بیمه تدریس عالی مگِ ما جز آموزش و پرورش نیستیم ، باتجربه عالی چرا از نهضتی‌ها که تدریس نکردن و از سرباز معلم‌ها استفاده کردن سرباز معلم‌ها که بیشترشان مغازه‌دار بودن استفاده کردن ولی ماها رو نمی‌بیند.




خواهش می‌کنم یه خبر درباره رفتار نادرست تیپاکس و جوابگو نبودنشان پخش کنید بسته‌هایی که با حداکثر زمان 72 ساعت با تأخیر 10 -12 روزه می‌رسند دست مشتری و حتی خود تیپاکس بسته رو نمی‌برد تحویل بده باید خودت بری بگیری درحالی‌ که پست با نهایت 4 روز از بدترین نقاط کشور بار را رو تحویل می دهد با هزینه کمتر و درب منزل. من خودم امروز بسته رو بعد 10 روز تحویل گرفتم 24 هزار تومان هم ازم پول گرفتن اگر یه سر به پیج اینستاگرامشون بزنید و کامنت های مردم رو بخونید می‌فهمید که هیچ جایی برای ثبت شکایت ندارد و همش الکی هست تلفن رو بردارید و با شماره 8457 -021 تماس بگیرید اگر موفق شدید شکایتتان رو مستقیم ثبت کنید من بهتان جایزه می‌دم.


 

در  خرم‌آباد لرستان امتحانات دانشگاه حضوریِ آن وقت لرستان بعد از خوزستان بدترین وضع رو داریم تو را به خدا یک کاری بکنید.


 

سلام و خسته نباشید. خواهش می‌کنم نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه‌کشی سایپا رو پیگیری کنید و دقیق بزارید چون اصلاً گزینه واریز وجه در سایت فروش اینترنتی و پروفایل نیست. واقعاً مردم اذیت می‌کنند این خودروسازها.



سلام خسته نباشید تکلیف کسانی که سال ۸۵ برای سهام عدالت ثبت‌نام کردن ولی اسمشان نیامد چیه؟جا ماندن از سهام بگیران ،ممنون میشیم پیگیری کنید.



سلام وقتتان بخیر. من دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد نجف‌آباد اصفهان هستم در  این اوضاع کرونا دانشگاه اصرار بر برگزاری حضوری امتحانات دارد در حالی که تعداد زیادی از دانشجویان ساکن اصفهان‌اند و باید از طریق اتوبوس به دانشگاه رفت و آمد کنند که بسیار خطرناک است. از طرفی به دانشجویان خوابگاهی گفته شده که خوابگاه به هیچ عنوان باز نمیشه و باید از طریق طرح تعاون در شهر خودتان امتحان بدید اما بعضی از دانشجوها در شهرهای قرمز ساکن‌اند که امتحانی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و بلاتکلیف شده‌اند. ما باید اعتراضمان رو به گوش چه کسی برسانیم. رئیس دانشگاه جامع مستقل! نجف‌آباد می گوید در حوزه اختیارات من نیست امتحانات رو مجازی برگزار کنم. وقتتان را تلف نکنید!! این وسط دانشجوها و خانواده هاشون که بعضاً بیماری زمینه‌ای هم دارند مبتلا بشوند کی پاسخگو هست؟!! ممنون میشم پیگیری کنید
این مشکل رو تمام واحدهای دانشگاه آزاد کشور دارند درحالی که دانشگاه‌های دولتی وزارت علوم و بهداشت دارند یکی پس از دیگری اعلام می‌کنند امتحاناتشان مجازیِ!


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار