کد خبر: ۱۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
پل‌های تاریخی اصفهان؛ عظمت و رسومی وابسته به جریان حیات، سریال اتفاقات عجیب ذوب‌آهن در حال تکمیل است، اتفاقات آمریکا حقیقت تمدنی مبتنی بر برتری‌های کاذب است، محرومیت 308 روستای استان از آب شرب پایدار؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه ۱۹ خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

پل‌های تاریخی اصفهان؛ عظمت و رسومی وابسته به جریان حیات

اصفهان را می‌توان شهر پل‌های قدیمی و زیبا هم دانست؛ پل‌هایی که از سال‌ها پیش زیر پای عابران و رهگذران، زیبایی و شکوه خود را حفظ کرده‌اند اما وابسته به جریان حیات بخش زاینده‌رود هستند.

سریال اتفاقات عجیب ذوب‌آهن در حال تکمیل است/ سرمربی که احتمالا قصد بازگشت ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که فصل پر فراز و نشیبی را تاکنون پشت سر گذاشته است، هنوز به ایران بازنگشته و به نظر می‌رسد قصد بازگشت نیز ندارد.

اتفاقات آمریکا حقیقت تمدنی مبتنی بر برتری‌های کاذب است

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بیانگر این است که ریشه فساد و ظلم در نژادپرستی و خودبرتربینی نهادینه‌ شده و حقیقت یک تمدن مبتنی بر برتری‌های کاذب است.

غیزانیه‌هایی در استان اصفهان/ محرومیت 308 روستای استان از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: آبرسانی به صورت سیار در روستاهای ۲۲ شهرستان، انجام می‌گیرد و منابع محدود منجر شده که آب شرب برخی از روستاها به صورت سیار تامین شود، این در حالیست که درصدد هستیم با راه اندازی مجتمع‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان بستر تامین پایدار آب شرب همه روستائیان مهیا شود.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار