کد خبر: ۱۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از امضای تفاهم‌نامه احداث یک باب سالن ورزشی و دو چمن مصنوعی در روستاهای مرزی شهرستان سربیشه با مشارکت کمیته حضرت امام خمینی(ع) و اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای سند توسعه محرومیت‌زدایی بخش درح شهرستان تفاهم‌نامه احداث اماکن ورزشی در روستاهای مرزی این شهرستان با مشارکت کمیته حضرت امام خمینی(ع) و اداره‌کل ورزش خراسان‌جنوبی به امضا رسید.

وی افزود: طی این تفاهم‌نامه فی‌مابین، یک باب سالن ورزشی در روستای لانو و دو چمن مصنوعی در روستاهای ماخونیک و گلوباغ بخش درح شهرستان سربیشه احداث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه سند توسعه و محرومیت‌زدایی بخش درح شهرستان سربیشه در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های روز ملی روستا و عشایر سال ۹۸ با حضور «مدیرکل کمیته امداد استان» به‌عنوان مجری و «فرماندار سربیشه» به‌عنوان ناظر اجرای طرح صورت گرفت است.

عزیزی یادآور شد: برای احداث سالن ورزشی روستای لانو و چمن‌های مصنوعی روستاهای ماخونیک و گلوباغ بخش درح شهرستان سربیشه 114 میلیارد تومان منابع بلاعوض و 136 میلیارد تومان منابع و تسهیلات اختصاص می‌یابد و این پروژه ظرف مدت پنج سال سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای احداث پروژه‌های ورزشی مناطق مرزی و محروم خراسان‌جنوبی قراردادهای سه‌جانبه‌ای بین 17 دستگاه اجرایی استان منعقد می‌شود که سهم اداره‌کل ورزش و جوانان یک باب سالن ورزشی استاندارد و دو چمن مصنوعی است که با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) و تخصیص اعتبار به‌موقع امید می‌رود در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

انتهای پیام/69014/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار