کد خبر: ۱۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادین توزیع کمک‌های مومنانه مدارس غیردولتی استان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از کمک مومنانه ۱۱ میلیارد ریالی مدارس دولتی و غیردولتی استان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت آسیب دیده از شرایط کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد اسکندری‌نسب اظهار داشت: پویش کمک‌های مومنانه  پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه و یاری اقشار آسیب‌پذیر جامعه در پی شیوع کرونا و با هدف جمع‌آوری هدایای فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت استان در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  ضمن تقدیر و تشکر از موسسان مدارس غیردولتی استان خاطر نشان کرد: دو هزار و ۵۶۹ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و رب گوجه به ارزش ۲۴۹ هزار تومان به همت مدارس غیردولتی و هیئت امنایی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌ها و مناطق استان در حال توزیع است.

اسکندر‌ی‌نسب از کمک ۴۵۰ میلیون تومانی  دانش‌آموزان و فرهنگیان مدارس دولتی استان در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان نیز خبر داد.

انتهای پیام/3388/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار