کد خبر: ۱۱۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
فرماندار کنگان:
بوشهر - فرماندار کنگان گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری شهرستان برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان شهرستان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: برای بالا بردن مهارت افزایی دانش آموزان از ظرفیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به عنوان بزرگترین مرکز در جنوب استان و دومین مرکز تربیت مربی در کشور استفاده شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و افزود: موضوع اصلی در آموزش و پرورش شهرستان مشارکت در امر تعلیم و تربیت است.

فرماندار کنگان تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و نهادهای شهرستان در کمک به آموزش و پرورش و امر تعلیم و تربیت استفاده شود.

پاک نژاد ادامه داد: شناسایی و پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح شهرستان در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

فرماندار کنگان ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزش و پرورش و موسسات خیریه در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در سال گذشته افزود: کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، موسسات خیریه و خیرین شهرستان با محوریت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تشکیل و نسبت به شناسایی و تامین لوازم تحصیلی و پوشاک دانش آموزان نیازمند شهرستان در اسرع وقت تامین گردد.

وی در ادامه افزود: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری شهرستان برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان شهرستان استفاده شود.

پاک نژاد در پایان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون های نهایی دانش آموزان شهرستان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار