کد خبر: ۱۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان:
ایسنا/لرستان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: میانگین مرگ‌ومیر در بروجرد بر اثر کرونا ۲.۶ درصد است.

محمد کاکاوند در جلسه ستاد مقابله با کرونا که عصر امروز ۲۶ خردادماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ویروس بشدت درحال پیشروی است و ما فقط باید مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: هزینه درمان‌ها افزایش یافته که باید نیرو و امکانات را فقط صرف مبتلایان کرونا کنیم، ویروس در جامعه در حال چرخش است و پروتکل‌ها باید عوض شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه رعایت نمی‌شود درحالی‌که باید هر فردی علائمی از کرونا دارد، خود را قرنطینه کند.

کاکاوند اضافه کرد: باید از سمت بهداشت به سمت درمان برویم، چون شاخصه بهداشت، قرنطینه است که در کشور چنین چیزی نداریم. بهداشت باید در توصیه خلاصه شود و به سمت درمان برویم.

وی بیان کرد: تعداد بستری‌های کرونایی نیز کمتر شده است و افرادی که شرایط خاصی داشته باشند و یا بیماران زمینه‌ای بستری و تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: ۱۱۷ هزار نفر مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان ویزیت شده‌اند و ۴۵ نفر فوت کرده‌اند.

کاکاوند عنوان کرد: میانگین مرگ‌ومیر در بروجرد ۲.۶ درصد است و کسانی‌که به کام مرگ کشیده‌می‌شوند، یا سن آن‌ها بالا است یا بیماری زمینه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: میانگین سنی افراد فوت شده در بروجرد بیش از ۷۰ سال است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار