کد خبر: ۱۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
قیمت دلار امروز با افزایشی نزدیک به دویست تومان پا به کانال ۱۸ هزار تومان گذاشت و تا ظهر سه شنبه در قیمت 18 هزار و 100 تومان در صرافی های بانکی تثبیت شد.

دلار از مرز 18 هزار تومان گذشت

قیمت دلار امروز صبح با افزایشی نزدیک به صد تومان در آستانه ورود به کانال ۱۸ هزار تومان در صرافی های بانکی قرار گرفت اما تا ظهر از مرز 18 هزار تومان هم گدشت.

صبح امروز هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت ۱۷ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته می شدکه در قیاس با روز گذشته افزایشی در محدوده صد تومان را نشان می داد. در عین حال نرخ خرید هر دلار نیز برابر با ۱۷ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام شد.

یورو نیز مانند دلار در آستانه تغییر کانال در صرافی های بانکی گرفت و صبح امروز هر یورو به قیمت ۱۹ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته می شد. نرخ خرید یورو از مردم نیز برابر با ۱۹ هزار و ۸۸۰ تومان گزارش شد.

این در حالی بود که بعد از چند ساعت قیمت دلار براساس نرخ‌های اعلام شده در صرافی ملی افزایش را تجربه کرد و قیمت خرید دلار آمریکا 18,000(هجده هزار تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 18,100(هجده هزار و صد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 20,000(بیست هزار تومان) و قیمت فروش یورو 20,100(بیست هزار و صد تومان) ثبت شد تا دلار بالاخره از مرز 18 هزار تومان هم بگذرد. این اتفاق درحالی رخ داد که از روز گذشته اعلام شد که ورود هر میزان ارز به کشور آزاد است تا از این طریق با افزایش عرضه نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد و قیمت ها کاهشی شود.

برچسب ها: دلار ، قیمت دلار ، نرخ ارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار