کد خبر: ۱۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:
نورآباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات زیرساختی «دلفان» به ویژه در بخش بهداشت و درمان در تلاشیم و انتظار داریم همه مسئولان در این رابطه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی ابراهیمی در حاشیه اجرای طرح غربالگری حوزه بهداشت و درمان جمعیت عشایری شهرستان دلفان با اشاره به اینکه با هماهنگی امور عشایری، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی لرستان و به منظور خدمات رسانی به عشایر، طرح غربالگری سلامت عشایر آغاز شده است، اظهار داشت: یکی از اهداف این طرح خدمات رسانی به جمعیت عشایری و محرومیت زدایی در حوزه‌های مختلف در سطح استان به ویژه دلفان است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح پزشک عمومی، متخصص، نیروهای بهداشتی و دندانپزشکی به میان عشایر آمده‌اند و مشکلات سلامت آنها را بررسی می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص در قالب طرح غربالگری بیماران را ویزیت و تحت درمان قرار می‌دهند و کسانی که نیاز است به مراکز درمانی استان انتقال داده می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان در حوزه‌های مختلف زیر ساخت‌های جاده، گازرسانی، اینترنت، مخابرات و… از نظر توسعه عقب مانده است، اظهار داشت: رفع مشکلات شهرستان را با همراهی فرماندار دلفان پیگیر هستیم.

وی یادآور شد: برای رفع مشکلاتی که در سطح شهرستان دلفان داریم به ویژه در بخش بهداشت و درمان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم همه مسئولان در این رابطه کمک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار