کد خبر: ۱۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
پورمحمدی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛
استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشنهادی مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از سوی ستاد‌ مبارزه با کرونای استان مطرح شده که شنبه هفته آینده بررسی می‌شود.

بررسی محدودیت‌های جدید کرونایی در استان آذربایجان شرقیمحمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازگشت مجدد محدودیت‌های کرونایی در استان متبوع خود اظهار کرد: با توجه به وضعیت ویروس کرونا در استان ما، پیشنهادی مبنی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان آذربایجان شرقی مطرح شده که شنبه هفته آینده این موضوع بررسی خواهد شد.

او درباره محدودیت‌های اعمل شده بیان کرد: محدودیت‌هایی همچون کنترل حمل و نقل عمومی و ورود افراد به بخش مرکزی مطرح شده که تنها در حد پیشنهاد است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: وضعیت کرونا در استان ما طی ٣ هفته قبل، روند کاهشی داشته، به طوری که تعداد بستری‌های افراد مبتلا به کرونا از ٨٠٠ به ۴۵٠ نفر رسید.

پورمحمدی گفت: در حال حاضر با افزایش بیش از حد افراد مبتلا به کرونا مواجه هستیم، اما تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا‌ ویروس افزایش پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار