کد خبر: ۱۱۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
امام جمعه بادرود گفت: متأسفانه امروز رسانه‌های مدعی حقوق بشر ساکت هستند و در برابر جنایات آمریکا سکوت کرده‌اند در صورتی که اگر این سازمان‌ها واقعاً دلشان به حال بیچارگان می‌سوخت باید در کنار مردم مظلوم و بی پناه می‌ایستادند و از آنها حمایت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود اظهار کرد: درآستانه دهه کرامت قرارداریم ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت کریمه  اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت باسعادت امام رضا(ع) و روز دختران نام‌گذاری شده و فردا ۳۱خردادماه مصادف است با سی و نهمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی  چمران و یکصدوهفتادمین روز شهادت دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که برای این دو شخصیت نکات ارزشمندی باید گفته شود.

امام جمعه بادرود افزود: همان‌طور که شهید چمران اولین هسته‌های مقاومت انقلابی را تشکیل داد و می‌توان گفت که چمران بنیان‌گذار حزب الله و انتفاضه حماس است، حاج قاسم نیز تکمیل کننده این راه است، لذا همان‌گونه که سید حسن نصرالله می‌گوید: «من تربیت شده امام موسی صدر و چمران هستم و تحت طرز تفکر این دو، بزرگ شده‌ام.» با روحیه‌ی عاشقانه‌ی برآمده از عمق اخوت ایمانی با حاج قاسم انس داشت. ما امروز و در گام دوم انقلاب، بیش از پیش نیازمند چمران و حاج قاسم هستیم، چمران و حاج قاسم مردانی نه برای گذشته بلکه برای آینده‌اند.

وی گفت: از جمله توصیه‌های امام علی (ع) به امام حسن و امام حسین و به همه کسانی که این وصیت نامه به آنها می‌رسد این است که دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید در این بیان نور آنی که آن هم در آخرین لحظات حیات امیرالمؤمنین (ع)  چنین می‌خوانیم که دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید.

قاسمی افزود: می‌بینیم که هیچ حرف و سخنی از مذهب نیست به طور کلی مظلوم هر که هست در هر جای دنیا مسلمان وظیفه دارد که از او حمایت کند و با ظالم در هر کجای دنیا که باشد باید با او مبارزه کند جهانیان خوب می‌دانند که تاریخ آمریکا سیاه‌ترین تاریخ دنیاست امروز در دنیا هر جایی که ظلم و جنایت هست فعالیت ضد حقوق بشری رخ می‌دهد عامل اصلی ان آمریکاست و چه خوب بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ و دجال زمان و عامل تمام جنایات در عالم است.

امام جمعه بادرود بیان کرد: متأسفانه امروز رسانه‌های مدعی حقوق بشر ساکت هستند و در برابر جنایات آمریکا سکوت کرده‌اند در صورتی که اگر این سازمان‌ها واقعاً دلشان به حال بیچارگان می‌سوخت باید در کنار مردم مظلوم و بی پناه می‌ایستادند و از آنها حمایت می‌کردند، البته باید خدا را شکرگزاری کرد که امروز مردم آمریکا بیدار شده‌اند و هر چه این جنایات بیشتر شود بیداری مردم جهان و آمریکا نیز بیشتر می‌شود.

 وی اذعان کرد: همین بیداری باعث می‌شود که این نظام کثیف آمریکایی چهره‌اش بیشتر برای دنیا روشن بشود و فریب شعارهای دروغین آنها را نخورند سؤال چرا فریاد دولت‌های مدعی حقوق بشر در نمی‌آید، چرا جنایات آمریکا و پلیس مغرور و متکبر آمریکایی که با زانو این سیاه پوست نگون بخت را خفه می‌کند محکوم نمی‌کنند، چرا دولت‌های فرانسه آلمان انگلیس خفقان گرفته‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۲۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار