کد خبر: ۱۲۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
معاون عمرانی استاندار سمنان:
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بارش باران و جاری شدن سیلاب منجر به تخریب بخشی از راه گرمسار – سیمین دشت شده است، گفت: دلایل کارشناسی از تخریب این پروژه ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای فنی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب در محدوده گرمسار – فیروزکوه منجر به تخریب بخشی از طرح عمرانی راه اصلی گرمسار-سیمین دشت- فیروزکوه شده است، اظهار داشت: زمان زیادی از تخریب این مسیر گذشته اما همچنان دلایل کارشناسی این واقعه از سوی مسئولان مربوطه مشخص نشده است.

وی با تأکید بر اینکه به‌طورقطع باید با اجرای طرح‌های کارشناسی دلایل تخریب بخشی از این راه مشخص شود، تصریح کرد: میزان قصور هرکدام از عوامل سازندگان این جاده و دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید شناسایی و برای عموم مردم شفاف شود.

کاغذبازی‌های اداری مانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با اشاره به اینکه مدت‌زمان عملیات ساخت طرح‌های عمرانی در استان بسیار قابل‌توجه است، خاطرنشان کرد: پروژه احداث زندان جدید در سمنان ۱۲ سال طول کشیده است.

فخری بابیان اینکه تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی منجر به هدر رفت منابع مالی می‌شود، یادآور شد: برخی از کاغذبازی‌های اداری و تصمیم‌های اشتباه مانع پیشرفت در ساخت طرح‌های عمرانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران در اجرای طرح‌های مختلف در استان باید ریسک‌پذیر باشند، گفت: اجرای بخشنامه سازمان برنامه‌وبودجه کشور در خصوص دستورالعمل ارزیابی کیفیت و مشخصات فنی عملیات اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار