کد خبر: ۱۲۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
ممکن است که بسیاری از سرمایه گذاران فرصت یادگیری علوم و نحوه تحلیل نمودارها را نداشته باشند و روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بورس را انتخاب کنند که این امر از طریق شرکت های سبدگردان رسمی و معتبر امکان پذیر می باشد.

معرفی شرکت سبدگردان هدف و انواع صندوق های سرمایه گذاری اختصاصی هدف

می دانیم که لازمه سرمایه گذاری در بازار بورس و حداکثر کسب سود و بازده ، سابقه و تجربه فعالیت در این بازار است ممکن است که بسیاری از سرمایه گذاران فرصت یادگیری علوم و نحوه تحلیل نمودارها را نداشته باشند و روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بورس را انتخاب کنند که این امر از طریق شرکت های سبدگردان رسمی و معتبر امکان پذیر می باشد.

از این رو ما در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان هدف که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سرمایه گذاری در بازار بورس می باشد و شرح انواع سبدهای هدف می پردازیم.

معرفی شرکت سبدگردان هدف

قبل از هر چیز به شما پیشنهاد میدهم مقاله سبدگردانی چیست را مطالعه نمایید.

معنا و مفهوم سبد و یا پرتفوی ، مجموعه ای از دارایی ها و سهام شخص سرمایه گذار در بورس می باشد که می تواند  توسط خود شخص بصورت مستقیم و یا توسط کارشناس ماهر که به آن سبدگردان می گویند مدیریت و یا به اصطلاح سبدگردانی شود.

شرکت سبدگردان هدف با 10 سال سابقه درخشان در زمینه سرمایه گذاری در بورس با کمک بهترین و حرفه ای ترین تحلیل گران بورسی توانسته سبد های متنوعی با توجه به درصد ریسک پذیری فرد ارائه دهد.

یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز رسمی سبدگردانی از سازمان بورس اوراق بهادار، شرکت سبدگردان هدف می باشد و مدیریت حرفه ای دارایی های شما و کسب بیشترین سود ممکن را در اولویت کار خویش قرار داده اند.

ویژگی های شرکت سبدگردان هدف

با توجه به توضیحات ارائه شد در قسمت فوق تا حدودی با مفهوم سبدگردانی و شرکت سبدگردانی هدف آشنا شدید در این بخش از مقاله به شرح ویژگی و امتیازات این شرکت سبدگردان می پردازیم.

  • بهبود وضعیت مالی و ساخت آینده مشتریان و سرمایه گذاران
  • متعهد به ارائه سبد و صندوق های مشترک سرمایه گذاری جهت تامین آینده مالی مطمئن مشتریان
  • شفافیت در امر سرمایه گذاری و کاهش هزینه های سرمایه گذاران
  • تلاش جهت کسب حداکثر سود در رده های متفاوت ریسک پذیری سرمایه گذاران از کمترین تا بالاترین درجه پذیرش ریسک مشتری

معرفی انواع صندوق های اختصاصی شرکت های سبدگردان هدف

سرمایه گذاران نه تنها در بازار بورس بلکه در هر زمینه دیگر با توجه به میزان ریسک پذیری به 2 دسته ریسک پذیر و ریسک گریز تقسیم می شود به افرادی که ریسک بیشتری را در سرمایه گذاری می پذیرند را ریسک پذیر و بلعکس به افرادی که ر یسک بالایی در معاملات را قبول نمی کنند را ریسک گریز می گویند.

از این رو شرکت سبدگردان هدف برای تمامی افراد چه ریسک پذیر و چه ریسک گریز سبدهای متنوع و متناسب با آنها را در نظر گرفته است.

معرفی شرکت سبدگردان هدف و انواع صندوق های سرمایه گذاری اختصاصی هدف

انواع سبدهای سرمایه گذاری هدف از میزان ریسک کم به زیاد عبارت اند از  : سبد اطمینان هدف ، سبد آرامش هدف ، سبد ابتکار هدف و سبد اهرمی هدف که بیشتری ریسک را دارد در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

بررسی سبد اطمینان هدف

کمترین ریسک سرمایه گذاری را در سبد اطمینان هدف مشاهده می کنید و عملکردی مشابه صندوق سرمایه کذاری صبای هدف می باشد. این سبد با هدف کسب سودهای مطمئن بازار سرمایه از قبیل سودهای تضمین شده توسط دولت و سازمان بورس و شرکت های معتبر و حفظ اصل سرمایه طراحی شده.

شرح سبد آرامش هدف

پرطرفدارترین سبد سرمایه گذاری شرکت هدف ، سبد آرامش هدف می باشد زیرا این سبد علاوه بر حفظ اصل سرمایه برای کسب سود منطقی و مطمئن طراحی شد است و سرمایه گذار با انتخاب این سبد ریسک کمتری را متحمل می شود. این صندوق اختصاصی شرکت هدف شباهت بسیاری با صندوق سرمایه گذاری مشترک از نوع مختلط دارد. 

بررسی سبد ابتکار هدف

سرمایه گذاری در صندوق اختصاصی ابتکار هدف به افرادی که روحیه ریسک پذیری دارند توصیه می شود و همچون سبد آرامش هدف نسبت توزیع اوراق و سهام خریداری شده در این نوع سبد بسته به جریانات ریسک پذیری و شرایط بازار تغییر پذیر می باشد و در راس کار سبد ابتکار هدف، حفظ اصل سرمایه و کسب حداکثر سود قرار دارد.

سبد اهرمی هدف

در بین سبدهای سرمایه گذاری هدف ، سبد اهرمی هدف بیشترین ریسک سرمایه گذاری را به همراه دارد و سرمایه گذار با انتخاب این سبد ریسک زیادی را پذیرفته و در عوض حداکثر سود ممکن در بازار بورس را کسب خواهد کرد.

در سبد اهرمی هدف، حداکثر نیمی از آورده سرمایه گذار اعتبار گرفته می شود و به عنوان اهرم مالی استفاده می شود تا سرمایه گذار با دارایی بیشتری در بورس حضور داشته باشد.

هدف از انتشار این مقاله آشنایی شما عزیزان با ویژگی های شرکت سبدگردان هدف و انواع صندوق های اختصاصی آن می باشد امیدوارم که مفید واقع شده باشد.

برچسب ها: سبدگردانی ، سهام ، بورس ، رپرتاژ
نام:
ایمیل:
* نظر: