کد خبر: ۱۲۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
رفیعیان عنوان کرد:
مدیرعامل باشگاه اسکواش مهرسان گفت: قرار بود باشگاه مهرسان در لیگ مردان هم شرکت کند اما بدلیل کرونا  و تا برطرف شدن این بیماری فعلا برنامه‌ای برای حضور در لیگ مردان نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رفیعیان که در سالهای گذشته تیم تحت مدیریت او در لیگ برتر اسکواش حضور داشت با اعلام این خبر گفت: بدلیل مشکلاتی که کرونا بوجود آورد، در مذاکره با ریاست محترم فدراسیون اسکواش قرار بر این شد تا با توجه به اعلام آمادگی مهرسان برای برگزاری مسابقات انتخابی، فدراسیون جدول مسابقات را دوباره بچیند و به ما اعلام کند که چه زمانی امکان برگزاری مسابقات را داریم. 

وی افزود: با توجه به اینکه امسال مهرسان رقابت‌هایی را برای جذب بازیکن برگزار می‌کند در نظر داریم تا سه بازیکن را به جمع دیگر اسکواش بازان اضافه کنیم. همچنین در لیگ زنان ، مهرسان با ۲ تیم الف و ب شرکت می‌کند و در مجموع با ۹ بازیکن در لیگ برتر حضور می‌یابیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون اسکواش ادامه داد: برای ثبت نام بازیکنان در مسابقات پی‌اس‌ای در رده‌های مختلف سنی انتخابی را برگزار می‌کنیم. نفرات اول در هر رده سنی در تیم مهرسان را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی انتخاب می‌کنیم. 

رفیعیان درخصوص تیم‌داری در لیگ فوتسال گفت: در صورتی این اتفاق می‌افتاد که امکان برگزاری تمرین و مسابقات رشته فوتسال و شرایط تیم‌داری بوجود بیاید اما بدلیل مشکلات زیاد و بحران کرونا تیم‌های ورزشی هنوز نتوانستند تمرینات را شروع کنند. بعید بدانم امسال هم در فوتسال تیم‌داری کنیم. 

وی اضافه کرد: مهم ترین برنامه ما این است بازیکنان تیم اسکواش  با ریکاوری به آمادگی جسمانی قبل بازگردند. برگزاری مسابقات پی‌اس‌ای در اواخر سال  و ثبت نام آنان در این مسابقات و جذب بازیکنان جدید و آغاز تمرینات اسکواش بازان از دیگر برنامه های مهم باشکاه محسوب می‌شود. 

مدیر باشگاه اسکواش مهرسان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تیم مهرسان ۹ نفر است و در رده‌های سنتی مختلف حضور دارند، سعی کردیم در این رده‌ها انتخابی برگزار کنیم و منتخب بازیکنان ما در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین‌المللی حضور می‌یابند. هر سال به احتمال زیاد ۲ یا سه بازیکن در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار