کد خبر: ۱۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
گروه استان‌ها ـ فرمانده مرکز آموزش تخصص‌‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش گفت: در ارتش برای دفاع از عزت کشور و حیثیت ملت هرگز نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم اما با تمام توان در برابر دشمنان و مستکبران می‌ایستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری امروز در مراسم استقبال از دانشجویان و ناوبان جدیدالورود فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت اظهار داشت: امنیت یکی از بزرگترین نعمت‌ها در هر جامعه‌ای است که بدون آن پیشرفتی در هیچ زمینه‌ای رخ نمی‌دهد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بخش بزرگی از رشادت‌ها و موفقیت‌های دوران دفاع مقدس توسط شهدای وظیفه ارتش جمهوری اسلامی به‌وقوع پیوسته است گفت: ارتشیان در کنار سایر رزمندگان با همه وجود از میهن خود دفاع کردند و دشمن را شکست دادند.

امیر دریادار شفقت رودسری با اشاره به اینکه امروز همه ما وظیفه داریم تا از امنیت و عزت کشور به‌خوبی دفاع کنیم خاطرنشان کرد: باید با پیروی از خط شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس عزتمندانه از خاک و ناموس این کشور دفاع کنیم.

وی به بی‌لیاقتی پادشاهان در طول تاریخ و از دست دادن قسمت‌هایی از خاک کشور اشاره کرد و بیان داشت: ما برای دفاع از کشور و حیثیت خود هرگز زیر بار ظلم نرفته و به هیچکسی هم ظلم نمی‌کنیم اما با تمام توان در برابر دشمنان و مستکبران می‌ایستیم و از عزت و شرف خود دفاع می‌کنیم.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش از فرماندهان خواست که در عین حفظ جایگاه و موقعیت خود حرمت و شأن سایران را نیز حفظ کنند و عنوان داشت: سربازان باید با مسئولیت‌پذیری و اطاعت از مافوق به وظایف خود عمل کنند و در خط ولایت باشند.

انتهای پیام/613/ر/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار