کد خبر: ۱۲۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
به مناسبت دهه کرامت:
قزوین- مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین با توزیع ۲۵ هزار بسته پروتئینی در مناطق حاشیه نشین قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین با آغاز دهه کرامت روز جمعه با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین در حسینیه محمدزاده قزوین برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: با تشکیل فراکسیون جهادی و محرومیت زدایی در مجلس شورای اسلامی به دنبال برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده‌های کم درآمد خواهیم بود.

محمد بیگی با تاکید مقام معظم رهبری در خودکفایی در دانه‌های روغنی، نهاده‌های دامی، تغذیه ارگانیک و موضوع ترا ریخته تصریح کرد: در گفتگو با وزیر کشاورزی موضوعات توجه به محصولات استراتژیک در اولویت خواهد بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ساخت جاده‌های روستایی، تأمین آب و برق و گاز مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: آنچه توسعه روستایی را محقق می‌کند تأمین امکانات عمرانی و اعتبارات کشاورزی در مناطق روستایی است و تحقق این امر می‌تواند در افزایش محصولات کشاورزی و دامی مؤثر باشد و تحریم‌های این حوزه را برطرف کند.

جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در خصوص مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان اظهار کرد: در مرحله دوم این رزمایش، ۲۵ هزار بسته پروتئینی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان قزوین با همکاری ائمه جمعه و توسط گروه‌های جهادی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و فعالین اجتماعی توزیع خواهد شد.

حبیبی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید یادآور شد: در این مرحله علاوه بر اینکه اقشار آسیب پذیر را برای توزیع اقلام در نظر گرفته‌ایم، نگاه ویژه ای به تولیدکنندگان داخل استان هم داریم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش ۴ میلیون عدد بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

در مرحله اول این رزمایش ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، توزیع شده است.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار