کد خبر: ۱۲۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
مدیرکل استاندارد استان همدان:
همدان - مدیرکل استاندارد استان همدان از کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان، خبر داد و گفت: سه ماهه ابتدای امسال ۸۰۲ نازل سوخت مایع جایگاه‌های سوخت گیری استان بررسی و کنترل شد.

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر از کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان همدان خبر داد و گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال ۸۰۲ نازل سوخت مایع جایگاه‌های سوخت گیری استان همدان بررسی و کنترل شد.

وی اظهار کرد: کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان همدان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می‌شود.

مددی افزود: کارشناسان استاندارد استان همدان با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان همدان بر نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع نظارت جدی دارند.

وی اضافه کرد: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای و چهار نوبت در سال، تحت نظارت و آزمون قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هرگونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان جلوگیری شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان کرد: پس از بررسی و در صورت تأیید صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان است بر روی نازل نصب و در صورت وجود نقص، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: تاریخ آزمون، انقضا و آرم استاندارد به روی برچسب یاد شده درج می‌شود و تمامی نازل‌ها ملزم به داشتن این برچسب هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار