کد خبر: ۱۲۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی در ایام شیوع کرونا متضرر شدند، گفت: تصمیم گیری در رابطه با پیشنهاد سرشکن شدن کرایه نفر چهارم در تاکسی‌ها میان سه مسافر دیگر قطعی نشده و موضوع در دست بررسی است.

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماشین‌های ون مسافر بری موظف شدند در ایام کرونا حداکثر هفت نفر سوار کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان کرد: اتوبوسان نیز همچنان باید با 50 درصد ظرفیت مسافر سوار کنند که البته در برخی نقاط این مسئله رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل در ایام کرونا همچون مشاغل بسیار دیگر دچار ضرر شد، افزود: پیشنهاد داده ایم رانندگان تاکسی کرایه نفر چهارم را میان سه مسافر سرشکن کنند و منتظر نتیجه نهایی این تصمیم گیری هستیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین از هفته آینده کار اجرایی وام دو میلیون تومانی انجام خواهد شد، امروز آخرین جلسه در این زمینه برگزار خواهد شد و از فردا اطلاع رسانی در رابطه با شرایط گرفتن وام و مدارک مورد نیاز صورت می‌گیرد.

استاد کاظمی در رابطه با وام 6 میلیون تومانی اتوبوس‌ها، ادامه داد: این مسئله در مرحله مقدماتی است و تا کنون دستورالعمل اجرای طرح ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار