کد خبر: ۱۲۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه در کردستان نشانگر قاطعیت و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این رزمایش، امنیت و آرامش منطقه را تثبیت می‌کند.

جمال ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیواندره با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای کشور اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایمان، اخلاص و صداقت شکل گرفته و نقش تعیین کننده‌ای در امنیت و دفاع از مرزهای کشور دارد.

ارشدی با بیان اینکه خدمت در سپاه پاسداران، ایثار و فداکاری است، تصریح کرد: امروز ایثار و فداکاری رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها از جمله عمران و آبادانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و ... قابل تقدیر است.

وی برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را در برقراری امنیت پایدار منطقه مهم ارزیابی کرد و افزود: رزمندگان سپاه پاسداران در این رزمایش قابلیت‌های دفاعی و آمادگی خود را در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و تاثیر مثبتی بر عرصه منطقه ای خواهند داشت.

فرماندار دیواندره ایجاد امنیت را یکی از ارکان توسعه پایدار برشمرد و گفت: وجود امنیت پایدار و پاکسازی منطقه از مولفه‌های مختلفی که در شهرستان ایجاد ناامنی می‌کردند یقیناً در تحقق توسعه همه جانبه، جذب سرمایه‌گذار و توسعه اقتصادی موثر و نقش مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار