کد خبر: ۱۲۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
در روز پنجشنبه مورخ 5 تیرماه 1399 و در دومین سمینار هم اندیشی مدیران ستادی و شعب و هم چنین تجلیل از نمایندگان برتر سال 1398، در دهکده چهار باغ کردان از تعدادی از همکاران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، در آغاز این مراسم از نگار طهرانی یزدی مدیر طرح و برنامه با اهدا لوح تقدیر توسط هیأت عامل شرکت، به پاس تلاش های مستمر و پیگیر وی در دوران کاری در شرکت بیمه کارآفرین، تجلیل گردید. هم چنین شرکت با این مدیر خود در این مراسم خداحافظی نمود.
در ادامه این مراسم، از دوتن از همکاران؛ سید مصطفی حسینی و هیوا کابلی که در بخش های مختلف شرکت همواره در جهت اهداف عالیه آن قدم برمی دارند، از همکاری و کوشش های آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ادامه این مراسم، محمد حیدری به جمع بندی اهداف این همایش پرداخت، با اشاره به توفیقات شرکت در سال گذشته عنوان کرد: شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته با بهره گیری از شبکه فروش و تلاش مضاعف همکاران علاوه بر کسب سود چند برابری در مقابسه با سال گذشته ، توانست سود مشارکت ١٩٠ میلیاردتومانی را برای بیمه گذاران عمر کسب نماید .
وی افزود: بسیار خوشحالم که با همدلی مثال زدنی، با برنامه محوری و رویکردی عملگرایانه، حفظ آرامش و انضباط کاری سازمانی و اقتدار، هم‌ اکنون به نتایج و دستاوردهای تحسین برانگیز و خیره کننده ای دست یافته ایم که بسیاری از آن ها برای اولین بار در تاریخ و سابقه فعالیت شرکت رقم خورده است.
ایشان اضافه نمودند : در سال ١٣٩٩ از تمام مدیران ، همکاران و شبکه فروش انتظار داریم که تمام تلاش خود را معطوف به سیاستهای شرکت نموده و نسبت به تحقق بودجه حساسیت بیشتری داشته باشند .
همچنین همکاران نسبت به افزایش دانش و علم خود را علاوه بر مسائل بیمه ای به دانش فن آوری اطلاعات بعنوان یکی از ابزارهای مهم بهره وری اقدام نمایند.
هم چنین در پایان این مراسم از نمایندگان برتر در بیمه های زنگی و غیر زندگی در سال 1398، با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: