کد خبر: ۱۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
رحیمی جهان آبادی در واکنش به اقدام تروریستی امروز در شرق کشور:

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: کشورمان در منطقه دشمنانی دارد که یکپارچگی ایران برای آن ها قابل تحمل نیست بر این اساس از طریق دستگاه امنیتی خود  افراد آسیب پذیر از نظر امنیتی را جذب می کنند. 

وی ادامه داد: دستگاه های جاسوسی بیگانه گروهک های با تفکرات تجزیه طلبانه قومی و مذهبی یا گرایش های افراط گرایی را برای انجام اقدامات ضد امنیتی علیه ایران اجیر می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم عنوان کرد:معمولا آمریکایی ها و اسرائیلی ها و برخی از کشور های محافظه کار منطقه پشت پرده اینگونه اقدامات تروریستی در ایران هستند .

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب در خاورمیانه تبدیل به یک قدرت دارای نفوذ سیاسی،معنوی و امنیتی در منطقه شدکه این امر مهم به مذاق دشمنان خوش نیامد.

جهان آبادی تصریح کرد:دشمنان تلاش دارند با این گونه اقدامات به اختلاف قومی و مذهبی در منطقه دامن بزنند تا وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را تحت شعاع قرار دهند.

وی تاکیدکرد:با توجه به شرایط موجود باید در داخل کشور هوشیاری لازم را داشته باشیم و بدانیم هیچکدام از گروه های افراطی و تجزیه طلب نماینده هیچ تفکری در ایران نمی باشند بلکه مزدورانی هستند به سرویس های امنیتی بیگانه سرویس می دهند و برای آن ها کار می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول مقاطع مختلف تاریخی نشان داده راه خود از گروهک هایی اقدامات تروریستی و تجزیه طلب انجام می دهند جدا کرده و اینگونه حرکات ضد انسانی،تجزیه طلبانه،ضد وحدت و تمامیت ارضی را محکوم می کند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار