کد خبر: ۱۲۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
اولین جلسه چهارمین دوره هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد. در این جلسه سعید حسینی مدیرعامل وقت مجمع نوشت افزار ایرانی در راستای تحول گرایی و رشد نیروهای جدید در مجمع، ضمن اعلام کناره گیری از سمت مدیرعاملی بر انتخاب فرد جدید تاکید نمود.

در ادامه به اتفاق آرا محمد یقینی به عنوان مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی انتخاب شد. همچنین از زحمات شش ساله سعید حسینی در سمت مدیرعاملی تقدیر و نیز ایشان به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب گردید.
انتخابات چهارمین دوره هیئت مدیره در پانزدهمین نشست مجمع عمومی ایران نوشت (پنج شنبه ۲۲ خرداد 1399) در مجتمع یادمان شهدای هفتم تیر (سر چشمه) برگزار شده بود که طی آن آقایان سعید حسینی، محمد حسن حلوائیان، ابوالفضل شیرزاد، محمد یقینی و محمد امین قربانعلی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.
محمد یقینی مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از کارآفرینان جوان موفق این حوزه است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع) بوده و پایان نامه خود را نیز با عنوان «طراحی الگوی هویت برند نوشت افزار ایرانی (ایران نوشت)» دفاع کرده است. پیش از این علاوه بر مدیریت مجموعه «آوای مهر» که در حوزه توزیع نوشت افزار ایرانی اسلامی فعال بوده است به عنوان معاون راهبردی و دبیر هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز ایفای نقش نموده است. فعالیت های متعدد علمی و اجرایی دیگری در «مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)» و نیز «گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ» از جمله سوابق ایشان است.
گفتنی است مجمع ایران نوشت تشکل مردم نهادی است که با هدف ارتقای بازار نوشت افزار از منظر فرهنگی و تولید ملی، شش سال پیش شروع به فعالیت کرده و در این سال ها توانسته با فعالیت های متنوعی چون برگزاری هفت دوره نمایشگاه ایران نوشت، حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان نوشت افزار ایرانی و همچنین ذائقه سازی مصرف کنندگان از طریق فعالیت های گسترده رسانه ای به دستاوردهای چشمگیری دست یابد؛ به طوری که امروز بیش از صد تولیدکننده نوشت افزار ایرانی مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند در زمینه افزایش سهم تولید داخل، ارائه محتوای سالم و بومی بر روی محصولات و توسعه برندهای ایرانی فعالیت کنند. تولیدات نوشت افزار ایرانی بر اساس پیمایش «مرکز دیتاک» با کسب رضایت نزدیک به ۸۰ درصدی مخاطبان ایرانی، رتبه اول را در میان گروه کالاهای ایرانی کسب کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: