کد خبر: ۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنای پلیس برافزایش خدمات انتظامی است و همه معاونت‌های ناجا در ایام نوروز پررنگ‌تر از گذشته در خدمت مردم خواهند بود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری پس از افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) نیروی انتظامی گفت: از دو ماه پیشT دستورالعمل‌ها و مصوبات ویژه نوروز 94 ابلاغ شده و در حوزه راهنمایی و رانندگی با آمادگی بسیار خوب کار را آغاز کرده‌ایم و حتی چند روز پس از پایان تعطیلات نیز در همه محورها و جاده‌ها حضور خواهیم داشت.
 
وی محورهای تهران- فیروزکوه، تهران- قزوین- رشت و تهران- هراز را پر ترافیک‌ترین محورها اعلام کرد و گفت: گشت‌های انتظامی، خودرویی، موتورسیکلت و پیاده ناجا باید در ایام نوروز ساماندهی و تقویت شوند و در شهرهایی مانند تهران که مردم بیشتر در مسافرت هستند باید از اموال مردم به حد بسیار خوبی محافظت شود و در شهرهای زیارتی و مهمانپذیر هم باید همه مسافران آرامش کامل داشته باشند.
 
فرمانده ناجا خطاب به معاونان خود بر تأمین هر چه بیشتر امنیت بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها تأکید کرد و گفت: مأموران ناجا از چند روز پیش در مراکز خرید، فروشگاه‌ها و بازارها حضور بسیار پررنگی داشته‌اند.
 
اشتری همچنین بر تقویت حضور ناجا در فرودگاه‌ها و مرزهای زمینی تأکید کرد و افزود: زائران عتبات عالیات باید کمترین معطلی را در مرزها داشته باشند و تأمین امنیت کاروان‌های راهیان نور هم به طور قطع در برنامه‌های ما خواهد بود.
 
وی از معاونت اجتماعی ناجا خواست اقلام تبلیغاتی و بروشورهایی میان مسافران نوروزی توزیع کنند تا توصیه‌های پلیس به این شکل به مردم منتقل شود.
 
بر اساس اعلام سایت پلیس اشتری گفت: فوریت‌های پلیسی هم باید با سرعت بیشتر از گذشته پاسخگوی مردم باشد.
برچسب ها: افتتاح ، قرارگاه ، ناجا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار