کد خبر: ۱۲۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: بررسی چالش‌ها و راهکارهای مقابله با کروناویروس با دیدگاه‌های کارشناسی به‌طور مستمر در دستور کار متخصصان و کارشناسان این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج رئیسیان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که به ریاست علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در سالن‌ مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری‌هایی از سوی استاندار سمنان در ارتباط با تداوم حمایت از افراد مبتلا به کروناویروس در قالب‌های مختلف تا پایان عبور از آن به مسؤولان ارشد کشور انجام شد.

وی اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های کارگری و اداری با جدیت تمام در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: اکنون انجام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مردم به دلایل مختلف به نسبت اوایل شیوع این ویروس در استان با کندی انجام می‌شود که لازم است اطلاع‌رسانی دقیقی برای افزایش فرهنگ‌سازی در ارتباط با استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در اجتماعات انجام شود.

رئیسیان بیان کرد: تجربیات چند ماهه در ارتباط با مدیریت بحران و مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفته است که در مواجه احتمالی با این ویروس با شدت‌های مختلف در آینده آمادگی لازم حفظ شود.

وی گفت: بررسی چالش‌ها و راهکارهای مقابله با کروناویروس با دیدگاه‌های کارشناسی به‌طور مستمر در دستور کار متخصصان و کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استانداری قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار