کد خبر: ۱۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
معاون اجتماعی بهزیستی همدان با بیان اینکه موردی از ابتلای به کرونا در مهدهای کودک گزارش نشده است گفت: برخی از مهدهای کودک با یک‌سوم ظرفیت فعال هستند.

زهره بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خوشبختانه موردی از ابتلا به کرونا در مهدهای کودک استان گزارش نشده است اظهار کرد: با توجه به اینکه از فروردین‌ماه تعداد متقاضیان مهدها کاهش یافته موردی از ابتلا نیز نداشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهدهای کودک باز هستند اما ظرفیت پذیرش آنها کاهش یافته است افزود: برخی از مهدهای کودک که متقاضی نداشتند فعلا تعطیل هستند و برخی از مهدها نیز خود اعلام به تعطیلی موقت کرده‌اند.

 معاون امور اجتماعی بهزیستی همدان با تاکید بر اینکه طبق بخشنامه، پذیرش کودک در مهدها به شرایط کرونایی شهرستان بستگی دارد بیان کرد: برخی از مهدها با یک سوم ظرفیت پذیرش دارند که قرمز، زرد و سفید بودن منطقه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام برای مهرماه انجام می‌شود خاطرنشان کرد: مهدهای روستایی در حال حاضر تعطیل است، هر چند در شرایط عادی نیز در این ایام پذیرشی در مهدهای روستایی نداشتیم زیرا کارکرد اصلی آنها در سالتحصیلی و جذب پیش دبستانی است.

بختیاری با تاکید بر اینکه مهدها موظف به ضدعفونی مهد و تجهیزات هستند گفت: نظارت بر مهدها هم به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود و هم از طریق دوربین‌های نصب شده در آن صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۸ مهد کودک در شهرستان همدان فعال است یادآور شد: امیدواریم هر چه زودتر این ویروس از بین برود تا بتوانیم فعالیت مراکز آموزشی از جمله مهدها را در فضایی سالم و بانشاط برگزار کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار