کد خبر: ۱۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
با بهسازی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد، ۱۷ درصد از کل پروازهای این فرودگاه به این ترمینال منتقل می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از  مهر، با بهسازی صورت انجام شده در ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ ۱۷ درصد از کل پروازهای این فرودگاه که توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر و زاگرس انجام می‌شد٬ از ترمینال چهار به ترمینال یک انتقال می‌یابد. براین اساس در مرحله اول تنها پروازهای خروجی (مسافران خروجی) این دو شرکت هواپیمایی به ترمینال یک فرودگاه مهرآباد منتقل می‌شود.
 
همچنین بخش پروازهای ورودی این ترمینال در حال آماده‌سازی است و طی سه ماه آینده این بخش نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا ۱۳ درصد دیگر از پروازهای ترمینال چهار و شش به این ترمینال انتقال یابد و در این مدت مسافران پروازهای ورودی دو شرکت هواپیمایی کیش‌ایر و زاگرس به مهرآباد از ترمینال دو این فرودگاه خارج می‌شوند.
 
در صورت تکمیل بخش مسافران ورودی ترمینال یک در اوایل سال آینده، در مجموع ۳۰ درصد از پروازهای فرودگاه به این ترمینال منتقل می‌شود که پیش‌بینی می‌شود؛ با این اقدام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به ظرفیت مسافری فرودگاه مهرآباد افزوده شده و میزان اعزام و پذیرش مسافر این فرودگاه از ۱۴ میلیون مسافر به حدود ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سال افزایش یابد.
 
بهسازی نمازخانه، تغییر محل کانترهای پرواز، توسعه زیرساخت‌های IT، بهسازی سرویس بهداشتی و تعمیر بخش های تاسیساتی ترمینال از جمله اقداماتی بود که در راستای بهسازی این ترمینال انجام شده است.
برچسب ها: ترمینال ، فرودگاه ، پرواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار