کد خبر: ۱۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه آمریکا مسئول همه مصیبت‌های منطقه است تاکید کرد که توطئه اقتصادی را نیز مانند توطئه نظامی خنثی می‌کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد « شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله تاکید کرد که وجود شکاف در امنیت و ثبات کشور موجب می‌شود تا توطئه‌گران برای از بین بردن قدرت و عزت ما اقدام کنند.

شیخ یزبک خاطرنشان کرد که برای مقابله با محاصره و خطر گرسنگی و فروپاشی در کشور باید اعتماد به نفس داشت و بدون وابستگی به دیگران به مسئولیت‌ها عمل کرد.

وی در جمع علمای شیعه و سنی و نیز مسیحی در استان بعلبک اظهار داشت که وظیفه ماست که به عنوان علمای دین درباره خطر هرج و مرج در کشور هشدار دهیم.

این رهبر حزب‌الله افزود که دستگاه‌های امنیتی و نظامی مسئول محافظت از امنیت کشور هستند و نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

شیخ یزبک تاکید کرد که ما همانطور که قبل از این توطئه‌های نظامی را خنثی کردیم٬ توطئه اقتصادی را نیز از بین می‌بریم.

وی در خصوص اظهارات فتنه‌جویانه و مداخله‌گرایانه «دورثی شیا» سفیر آمریکا در لبنان اظهار داشت که آمریکا آنچه را از طریق جنگ و سلاح موفق به انجامش نشد٬ قصد دارد از راه اقتصاد و دلار محقق کند.

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله ادامه داد که مسئولیت همه مصیبت‌های منطقه از جنگ و جنایت و کشتار که با اشغال فلسطین آغاز شد و نیز جنگ تحمیلی ضد جمهوری اسلامی ایران٬ جنگ خلیج فارس ٬ جنگ جولای٬ اعلام تولد خاورمیانه جدید از سوی سفارت آمریکا٬ اشغال افغانستان و عراق تا جنگ ویرانگر سوریه و فاجعه یمن و فتنه‌های داخلی همگی بر عهده آمریکاست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار