کد خبر: ۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت ارشاد:
دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت ارشاد گفت: براساس قانون وزارت ارشاد متولی نظارت بر همه حوزه های فرهنگی و هنری مرتبط با وظایف و اهداف آن است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛'سعید جابری انصاری 'با تاکید بر اینکه تمام دغدغه ما تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصا بیانات ایشان در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تمام تلاش ما اینست که فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرارداده تا در تحقق این مهم که مسئولیت بسیاری سنگینی است، گام های مثبتی برداریم.
 
وی اظهار داشت:این وزارتخانه که براساس قانون برای آن اهداف و وظایفی تعریف شده است ، علاوه بر راهبری عمومی در عرصه فرهنگ و هنر و توجه به زیرساخت های فرهنگی کشور، متولی نظارت بر تمام مسایل فرهنگی و هنری و مرتبط با وظایف و اهداف آن است.
 
جابری انصاری با تاکید بر اینکه اهتمام وزیر ارشاد نیز تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصا در بحث مسایل فرهنگی و هنری است، گفت: مقام وزارت نیز با توجه به حساسیت موضوع نگاه خاصی به حل مسایل فرهنگی اما به صورت ریشه ای و عمیق دارند.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر نکات بسیار ارزشمند و حایز اهمیتی را یادآوری کرده اند، گفت: تلاش ما توجه جدی به این نکات و محقق ساختن آنها است.
 
جابری انصاری افزود:نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این اصل استوار است که با بهره گیری از همه نظرات و صاحبان فکر و اندیشه و متخصصان حوزه‎های فرهنگی و هنری بتوان گام های موثری را در سالم سازی فضای فرهنگی و هنری کشور برداشت.
 
وی درپایان سخنان خود تشکیل ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری
 
را نیز در راستای اهداف،وظایف و نظارت برمحصولات فرهنگی و هنری در کشور و ایجاد یک نظام مبتنی بر بهره گیری از فناوری های روز دنیا و ساماندهی بخش های مختلف این حوزه عنوان کرد.
 

 
انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر: