کد خبر: ۱۲۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ماهیت صنعت بیمه با رویکرد اجتماعی تعریف می شود و محصول نهایی آن چیزی جز آرامش و اطمینان نیست.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در دیدار با یکی از مدیران مسئول رسانه و کارکنان آن، ضمن اعلام این مطلب افزود: بزرگترین چالش صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است و ما از رسانه‌ها انتظار داریم در این مسیر همراه ما باشند.
رئیس کل بیمه مرکزی عملکرد این صنعت را در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی، مناسب ارزیابی کرد و افزود: گسترش فرهنگ استفاده از محصولات بیمه‌ای علاوه بر افزایش سطح رفاه جامعه به رونق فضای کسب و کار نیز کمک می‌کند.
وی از بیمه نامه های زندگی به عنوان نماد آینده نگری یاد کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و همچنین قابلیت فراوان فضای مجازی می توان زمینه های افزایش امید در جامعه و رشد شاخص های اجتماعی را فراهم کرد.
رئیس شورای عالی بیمه در پایان از امر فرهنگ‌سازی برای تامین آرامش مردم به عنوان عملی مقدس یاد کرد و گفت: تجربه اطمینان با صنعت بیمه یک حقیقت است و رسانه‌ها برای تبیین این واقعیت در خط مقدم فرهنگ‌سازی قرار دارند.
شایان ذکر است در این دیدار آخرین مسائل صنعت بیمه و همچنین ظرفیت رسانه ها در امر همگانی سازی فرهنگ بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: