کد خبر: ۱۲۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین این دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شده دانشجویان می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات دانشگاه برای رونق امور کشاورزی , باغبانی فعالیت کنند.

به گزارش سرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از ممسنی، سیروس حدادنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان؛ اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور خدمت‌رسانی به دانشجویان نیازمند و مستعد و علاقه‌مند به اشتغال در دانشگاه با محور استفاده از امکانات برای رونق امور کشاورزی، باغبانی، پرورش ماهی، کارگاه‌های تولیدی و ... امضا شده است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و رونق تولید، این قرار‌داد به‌منظور اشتغال دانشجویان برای رونق تولید و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای امضا و در محدوده زمین‌ها، سالن‌ها و فضاهای بلااستفاده دانشگاه منعقد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: این واحد دانشگاهی به‌عنوان بزرگترین مؤسسه آموزشی ممسنی با توجه به امکانات و جایگاه فراخور این شهرستان ‌باید در راستای حل مسائل گام بردارد.

وی افزود: احداث فضاهای آموزشی مناسب، زمین‌های مستعد کشاورزی، امکانات گردشگری، گلخانه‌ای و سالن‌های بزرگ ورزشی چندمنظوره، فضا را برای رونق کار و تولید همچنین همکاری با نهادها و مؤسسات علاقه‌‌مند به تشریک مساعی و سرمایه‌گذاری در دانشگاه فراهم کرده است.

فعالیت واحد ممسنی در امور فرهنگی

 رئیس کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) شهرستان ممسنی نیز در این نشست گفت: با توجه  به اینکه این نهاد حمایتی بیشترین جذب بودجه را در استان فارس داشته در راستای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در زمینه انعقاد قرار‌داد خوش‌بین بوده و مطمئن هستیم که این قرارداد نتایج بسیار خوبی به‌دنبال خواهد داشت.

فرامرز دارابی افزود: با همکاری خوب و مثبتی که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی دارد، این نهاد حمایتی و واحد دانشگاهی ممسنی در این کار بزرگ خداپسندانه سهیم هستند.

دارابی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از موارد فرهنگی از جمله خمس،  زکات و نشست‌های متعدد فرهنگی و مذهبی با کمیته امداد امام خمینی و نهادهای دیگر شهرستان همکاری خوبی داشته و در راستای نیاز هموطنان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد با بهره‌برداری از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی دانشگاه تأثیر‌گذار بوده و نقش مهم  و بی‌بدیلی داشته است.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار