کد خبر: ۱۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 64 میلیارد و 200 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای اولین طرح سراسری مقابله با قاچاق دام زنده، کالای اساسی، گندم و آرد در استان البرز خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: نخستین طرح سراسری مقابله با قاچاق، با اولویت دام زنده، کالاهای اساسی، گندم و آرد طی 48 ساعت گذشته با استفاده از حداکثر توان نیروهای پلیس در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در این طرح 93 هزار و 596 قلم انواع کالای قاچاق شامل، سوخت، موتور سیکلت، دام زنده، ماینر و لوازم برقی کشف شد که بر اساس برآور اولیه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها 64 میلیارد و 200 میلیون ریال تخمین زده شد.

محمدیان ادامهداد: در اجرای این طرح 7 متهم دستگیر، سه دستگاه خودرو حامل قاچاق توقیف، 4 انبار دپوی کالای قاچاق پلمب و 7 فقره پرونده نیز تشکیل شد.

وی در پایان با اشاره به نقش مردم در کنترل و مهار پدیده شوم قاچاق، تصریح کرد: قاچاق رابطه مستقیم با اشتغال و شرایط اقتصادی مردم دارد از این رو طرح مقابله با قاچاق به صورت ویژه در استان البرز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار