کد خبر: ۱۲۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
در حلسه امروز شورای شهر تهران؛
«الحاق موادی به مصوبه» بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا» در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، «الحاق موادی به مصوبه» بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا» امروز در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح شد و تصویب شد.

این الحاقیه در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه الحاق موادی به مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا ابلاغی به شماره ۶۴۰۷ به کمیسیون های برنامه و بودجه و نظارت ارائه شد. فراهانی در توضیح این الحاقیه گفت: پیرو نامه شماره ۸۳۸۸ هیات تطبیق فرمانداری تهران به مصوبه الحاق موادی به مصوبه مذکور ایراداتی گرفته بود ما جلساتی برگزار شد و ۴ ایرادی که گرفته بود به شکلی که هست اصلاح شد: بند یک اعتراض فرمانداری به منظور نظر هیات تطبیق کلمه سازمان ها از سطر ۲ ماده ۱۶ الحاقی حذف شد. در خصوص بند دو به منظور رفع ابهام از نحوه انتخاب ارکان صندوق تبصره یکم ماده هفدهم به شرح زیر تصویب کردیم که ارکان آن بر اساس اساسنامه ابلاغی به شماره ۲۰۰۵ سازمان بورس تعیین و از محل منابع کد صندوق تامی ن می گردد و در پاسخ بند سه حذف این بند را پذیرفتیم و تبصره اشاره شده را حذف کردیم و در خصوص بند ۴ هم هیات تطبیق نظر داده بود که ما پیشنهاد دادیم صنوفی که از کرونا آسیب دیدند بتوانند تا ساعت ۱۴ با هماهنگی مراجع فعالیت کنند که به جای کلمه هماهنگی کلمه اخذ مجوز را جایگزین کردیم.

این الحاق با ۱۷ رای موافق از ۱۸ نفر از حاضران در جلسه شورای شهر، تصویب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار