کد خبر: ۱۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مشارکت مخاطبان در مسابقه روزانه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴، نسبت به سال گذشته رشد ۵۴ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با رویکرد قرآن، خانواده و آرامش با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم از ۳۱ خرداد ماه آغاز کرده است، این طرح با برنامه‌ها و ساختاری متفاوت همراه با شبکه‌های رادیویی و استانی به همراه تبلیغات در فضای مجازی توانسته بیش از ۵۰ درصد رشد مخاطب داشته باشد.
طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ امسال علاوه بر ارائه برنامه‌های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه، از برنامه‌های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده نموده است.
در این طرح به صورت روزانه با مراکز و استان‌های مختلف کشور ارتباط زنده برقرار کرده و فعالیت‌های قرآنی استان را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.
همچنین بیان طرح درس‌های روزانه و جمع آوری محتوای برنامه ۱۴۵۴ به تفکیک تاریخ پخش و به صورت فایل‌های تصویری، همراه با بارگذاری محتوای طرح‌های قرآنی ۱۴۴۱ تا ۱۴۵۳ نیز در پایگاه اطلاع رسانی www.qurantv.ir\qbeshart در دسترس علاقمندان می‌باشد .
فعالیت طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ در فضای مجازی، امسال یکی از موفقیت‌های این طرح به حساب می‌آید که در اکثر پیام رسان ها با آدرس @qbesharat به صورت ویژه ، طرح درس ، تقطیع و خلاصه برنامه در تایم‌های کوتاه و انتشار بخش‌های جذاب برنامه ، اعلام اسامی برندگان و مشخص نمودن جواب صحیح مسابقه پیامکی در تمامی پلتفرم‌ها در فضای مجازی را برای مخاطبان ارائه می‌دهد .
خاطرنشان می‌سازد از دیگر فعالیت‌های فضای مجازی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴، کانال اینترنتی ۱۴۵۴ در نرم افزار سپهر است که به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش شده از شبکه قرآن و معارف سیما، ارتباط با استان‌ها و مسابقه روزانه را در بستر اینترنت از طریق نرم افزار سپهر به صورت اختصاصی پخش می‌نماید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار