کد خبر: ۱۲۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
بوکسور تیم ملی گفت: زمان برگزاری مسابقات بوکس در بازی‌های المپیک توکیو مشخص شد و امیدوارم اردوها آغاز شود تا عقب نیفتیم.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: باید از لحاظ جسمانی خودم را در شرایط مطلوب نگه دارم. برهمین اساس هر جای که برای تمرین بوکس مناسب باشد به تمرین می‌پردازم و برخی اوقات نیز با چند حریف تمرینی در باشگاه دایی‌ام کار می‌کنم. 

وی ادامه داد: زمان برگزاری مسابقات بوکس در بازی‌های المپیک توکیو مشخص شد، ولی سخت است که اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود و امیدوارم اینکه اردوها آغاز شود تا از بقیه کشورها عقب نیفتیم. 

المپین بوکس کشورمان در خصوص برگزاری مجمع سالانه فدراسیون بوکس یادآور شد: امروز مجمع عمومی فدراسیون بوکس به صورت آنلاین برگزار شد. من و دانیال شه‌بخش به عنوان نماینده ورزشکاران در این مجمع بصورت مجازی شرکت کردیم و در این رابطه نیز چند کلامی را با معاون وزارت ورزش صحبت کردم. از علی‌نژاد تشکر می‌کنم که همیشه حواسش به بوکس و پیگیر اخبار این رشته است.

موسوی در مورد روز جهانی بوکس، تصریح کرد: روز بوکس بی سر و صدا تمام شد، من اصلا نمی‌دانستم امروز، روز بوکس بود و دایی‌ام در استوری اینستاگرام، این روز را به من تبریک گفت. بوکس ورزشی حرفه‌ای ولی واقعا مظلوم است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار