کد خبر: ۱۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران گفت: مرحله پنجم پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون مازندران به زودی پرداخت می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رئوف احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله پنج پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون مازندران به‌زودی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: مرحله چهارم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان به مبلغ ۸۶۷ میلیارد ریال برای هزار و ۲۸ پرونده بوده است.

وی افزود: کارگروه اشتغال پایدار روستایی متولی نظارت صحیح تسهیلات است و عملکرد بانک در این بخش مورد توجه روستاییان قرار گرفته است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرونده در دست بررسی داریم، ۸۸ درصد سهمیه اختصاص داده شده محقق شده و برای حدود هزار نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی در ارتباط با پرداخت تسهیلات در سال جاری، بیان کرد: در مرحله پنجم بنا داریم بدون سهم متمرکز ۳۶۲ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات باید انجام شود در مجموع اعتبارات پنج مرحله برای استان هزار و ۴۶ میلیارد ریال است.

احمدی اضافه کرد: بالاترین مبلغ پرداخت شده در استان برای توسعه اشتغال روستایی بیش از ۶ میلیارد تومان است، البته سقف اختیارات استان تا ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران یادآور شد: دوره‌های مجازی برای به روزرسانی اطلاعات کارشناسان را در دستور کار داریم و تلاش داریم که سخت‌گیری‌ها در حوزه اشتغال روستایی را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: به صورت کلی طرح‌های اشتغالزایی روستایی باید از پختگی کامل برخوردار باشد، صندوق تعاون در بخش‌های مختلف پرداخت تسهیلات داشته است.

احمدی با اشاره به ساختار مازندران در توسعه اشتغال برای جذب، گردشگر به ویژه گردشگران روستایی، بیان کرد: در این بخش سرفصل‌های برای پرداخت تسهیلات دیده شده است اما متقاضی دریافت تسهیلات در این حوزه به ما معرفی نشده است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار