به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، بنابر اعلام مدیریت درمان این شرکت، در جهت حل مشکلات احتمالی بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرار داد و هدایت و راهنمایی بیمه شدگان، شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشورراه اندازی شد.
بنابر این گزارش، در تمامی استان ها،کارشناسان بیمه های درمان بیمه آسیا از طریق تلفن همراه، پاسخگوی مراکز درمانی و بیمه شدگان خواهند بود.
این گزارش می افزاید، مراکز درمانی و بیمه شدگان برای آگاهی از شماره تماس کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشور،می توانند به سایت بیمه آسیا(www.bimehasia.com) بخش مراکز ارائه خدمات، مراجعه کنند.