کد خبر: ۱۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
رئیس دادگستری شهرستان رودان گفت: برای تحقق جهش تولید، نیازمند حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی با برخورد جدی و بدون اغماض با پدیده شوم قاچاق هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، موسی اخلاقی‌فر صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران این شهرستان اظهار داشت: برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در تحقق رونق و جهش تولید به یک عزم ملی و همگانی از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

وی در ادامه جهش تولید را بر مبنای افزایش میزان تولید ندانست و رفع موانع تولید، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی، اعطای تسهیلات کم‌بهره و تامین امنیت سرمایه‌گذاران را از مهم‌ترین ارکان تحقق جهش تولید برشمرد.

اخلاقی‌فر تصریح کرد: برخورد جدی با متخلفین نظام اقتصادی بر وفق مقررات مهمترین اولویت دستگاه قضا برای مقابله با فساد در راه تحقق جهش تولید است.

رئیس دادگستری شهرستان رودان خاطرنشان ساخت: همه دستگاه‌های مسؤول باید نهایت تلاش خود را برای مقابله و مبارزه بی‌امان با ورود و عرضه کالاهای قاچاق به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی تحقق جهش تولید به کار گیرند.

وی خواستار ورود حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از واحدهای تولیدی فعال در رودان شد و تأکید کرد: باید دستگاه‌ها با راهکارهای مناسب به هر نحو ممکن از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/3264

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار