کد خبر: ۱۲۴۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

کرونا تبدیل محدودیت به فرصت

پریسا شریف زاده کارشناس ارشد روابط عمومی در یادداشتی با موضوع کرونا تبدیل محدودیت به فرصت در ذیل آورده است.
کرونا تبدیل محدودیت به فرصت

ضرورت اطلاع رساني و حضور گسترده در شبكه هاي اجتماعي از زمانی اهميت و ضرورت يافت كه در شرايط خاص كنوني ارتباطات حضوري و حضور در جامعه به حداقل ممكن رسيد. در نتیجه اكثريت جامعه اخبار، مسايل اجتماعي، فرهنگي، ورزشي و ... را اکنون از طريق شبكه هاي اجتماعي دنبال مي کنند.
حال با توجه به اين شرايط سازمان هاي هوشمند در اين عرصه پا در مسير جديدي مي گذارند تا با فعاليت و توليد محتواي هر چه بهتر و بيشتر خود بتوانند نياز مشتريان و متقاضيان را درك و بر طرف نمايند تا هم بتوانند بر ارزش برند خود بيافزايد و هم هويت سازي جديدي از برند خود بر جاي گذارند (به اين معنی كه اين برند در شرايط سخت نيز با ما همراه بوده است) و آگاهي از برند خود را تا حد امكان افزايش دهند تا ذهن سپاری بهتری داشته باشند.
در شرايط حاضر سازمان هاي بزرگ براي آنكه از كورس رقابت داخل و بين الملل عقب نمانند اين نياز وجود دارد تا از ابزار مهم و كاربردي نهايت بهره را برده و همچنان فعاليت، سلامت و اطلاع رساني هاي كاربردي خود را به هر ترتيب به سمع و بصر جامعه علي الخصوص جامعه هدف برسانند، تا در نتيجه با فعاليت در شبكه اجتماعي بتوانند در راستاي اهداف و چشم انداز سازمان خود گامي مهم و تاثير گذار بر دارند.
در صفحات شبكه هاي اجتماعي مي توانيم با ساخت پیج رسمی نسبت به ايجاد آگاهي و نياز براي مشتريان و متقاضيان اقدام کنیم. توليد محتواي صحيح، تخصصي و هدفمند و همچنين انتشار مدون طبق برنامه عملياتي (Action plan) كه تدوين مي گردد مي تواند بسيار موثر واقع شوده و پس از عملياتي سازي موارد مذكور ارزش سازي برند، رشد برند و افزايش قدرت برند را براي سازمان به ارمغان آورد.
هوش كلامي و محتواي طرح بصري موضوعي است كه مي بايست در توليد محتوا به خوبي رعايت شود كه هم متقاضي و هم مشتري به خوبي مفهوم و مقصد سازمان را درك نمايد تا احساس نياز را در ايشان بيدار کرده و در نهايت و به آن سمت و سويي كه ما مي خواهيم هدايت شوند.
در دنياي امروز يكي از ابزارهاي جذب و نگهداري مشتريان و متقاضيان تولید محتوا در شبكه-های اجتماعي است، كه اين نياز در سازمان ها با توجه به شرايط خاص كنوني بسيار قابل ملاحظه مي باشد.
بسياري از برندهاي تجاري بزرگ چه در داخل و چه خارج از اين كانال ها اقدام به ترويج برند خود کرده¬اند كه ترويج برند موضوعي مي باشد اساسي كه از تمام كانال هاي ارتباط جمعي مي بايست بهره جست تا اين مهم محقق گردد.
معروفيت و قدرت تجاري نيز از پس ترويج برند حاصل مي گردد كه ارزش افزوده اي است تمام نشدني براي هر سازماني كه به بلوغ رسيده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کامران طالبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
با سلام. دیدگاه تازه و به درد بخوری بود و از اون مهمتر، قابل اجرا
طاها
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
احسنت