کد خبر: ۱۲۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه در 24 ساعت گذشته 9 تن دیگر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار جانباختگان به 433 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹، اظهار داشت: با ثبت ۹ فوتی جدید، تعداد جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۴۳۳ نفر افزایش یافت.

مهدی محمدی ادامه داد: از‌مجموع این ۹ جان باخته، ۶ نفر از کرمانشاه است که تعداد جان باختگان این شهرستان به ۲۵۰ نفر رسید، یک نفر از سنقر که مجموع قربانیان این شهرستان به ۱۸ نفر، یک نفر از پاوه که فوت شدگان این شهرستان به ۹ نفر و یک نفر از جوانرود بود که تعداد جان باختگان این شهرستان نیز به ۲۱ نفر رسید.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته تست کرونای ۱۲ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به دو هزار و ۸۸۹ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان عنوان داشت: همچنین طی شبانه روز گذشته ۸۴ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری و ۶۴ نفر ترخیص شدند و هم اکنون ۲۷۹ بیمار بستری می‌باشند.

محمدی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون تعداد موارد بستری به نه هزار و ۲۰۲ نفر و جمع بهبود یافتگان نیز به هشت هزار ۴۹۹ نفر رسید.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار